Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op m'n Inverto 7000 staat de CI aan de voorzijde zoals standaard wel gebruikelijk is. Door het gebruik van de Smartwi moet de afschermklep open blijven wat ik nogal storend vind.

Kan ik de benodigde onderdelen, een nieuw CI-slot, los aankopen zodat ik deze aan de zijkant kan inbouwen?

Geplaatst:

Als je goed kan solderen zou het wel lukken.Ik weet niet of het zou lukken met jou inverto.

Zo heb ik van een technomate 1500 ci zonder te solderen de interne lezer los gemaakt en gewoon omgedraaid waardoor de smart wi kaart in de ontvanger zit. Het werkt perfect en het klepje zit dus dicht.

Geplaatst:

Is een "lege" smartcard met wat draadjes eraan niet makkelijker zodat je de SmartWi ergens naast/achter de ontvanger kan leggen?

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:
Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Is een "lege" smartcard met wat draadjes eraan niet makkelijker zodat je de SmartWi ergens naast/achter de ontvanger kan leggen?

Dat is ook een mogelijkheid zolang het doel maar gehaald wordt en dat is de klep kunnen dichtdoen.
Ik zal er eens achter vragen bij de handelaar.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen