Gast milito Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Update error by Philips DSX7072/03A, ook de 7072 is bij mij stuk of is iemand die me kan helpen? ij doet niets anders dan update error ...update error ...
Johan45 Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Allereerst welkom op dit board milito Je kan met een Oslink nieuwe firmware in de decoder flashen. De decoder werkt dan weer zoals voorheen en waarschijnlijk zelfs beter. Als je zelf geen Oslink hebt zoek je iemand bij jou in de buurt die voor jou even nieuwe firmware in je decoder kan flashen. Het beste is om even aan te geven welke regio/plaats je woond. Zo kan er iemand uit jouw regio je een voorstel doen. Vult u rustig aan !!!
Hellum Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 ik bied me alvast aan mocht het in de regio Groningen zijn. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Mojo Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Of in Nijmegen You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Snarf2000 Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Franeker e.o Dreambox7000S met amber display, 78cm Triax schotel,SG2100A rotor 4 F-connectors,10 meter kabel, satfinder en C+ abbo en nog een stuk of wat andere kaartjes en natuurlijk vrij zicht op het zuiden.
Gast milito Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 [ quote=milito]ik woon in eindhoven
Gast milito Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 kan iemand me helpen met de 7072, ik woon in eindhoven en zou zeer op prijs stellen als iemand het wil doen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen