Ga naar inhoud


AD3000IP niet lipsynchroon, radio stopt


Gast

Aanbevolen berichten

AD3000IP met Ashton V1.04 en C+kaart.<BR>Regelmatig na een beeld-hickup blijkt het geluid niet meer lipsynchroon, tot ca. 3/4 sec te laat. Outdoor unit gecontroleerd ook met korte kabel.<BR>Eveneens stopt soms de radio ontvanst opeens. Bij eerdere S/W versies hielp naar ander radio kanaal switchen en weer terug, bij V700 help alleen uitschakelen.<BR>Wie weet hier meer van?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Lipsynchroon blijft bij de 3000 een probleem kind.<BR>Ik heb zelf een 3000ip met Aston 1.05. Sinds Firmware versie 7.00 is het verbetert, maar nooit helemaal weg.<BR>Mail je probleem aan Echostar, hoe meer dat doen des te groter de kans dat versie 8.00 misschien beter wordt. shocked.gif" border="0

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by MacGuinness:<BR><STRONG>Lipsynchroon blijft bij de 3000 een probleem kind.<BR>Ik heb zelf een 3000ip met Aston 1.05. Sinds Firmware versie 7.00 is het verbetert, maar nooit helemaal weg.<BR>Mail je probleem aan Echostar, hoe meer dat doen des te groter de kans dat versie 8.00 misschien beter wordt. shocked.gif" border="0</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Ik heb deze klacht ingediend bij EchoStar. Ik zou graag weten wie er nog meer zo'n klacht hebben lopen, en of er al antwoord op gekomen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...