puk5600 Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Het is nu de 2de keer dat mijn diseqc moter kapot waait omdat ik een 120cm schotel er op heb hangen. De verzekering betaald elke keer wel alleen elke keer vervangen word me een beetje teveel. Dus ik wil het vervangen door een actuator maar wat heb ik nodig. Een vbox II en een actuator neem ik aan maar hoe werkt het en wat heb ik nog meer nodig.
Snuffer Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Een draaibare mount en 4 adrig kabel. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
puk5600 Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Geplaatst: 27 januari 2008 dus een draaibare mount actuator 18 inch vbox II en wat touwtjes en that is. Moet ik specialle mount pakken of zijn die allemaal hetzelfde.
Snuffer Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Je hebt een mount nodig die geschikt is voor je schotelmaar wat denk je van die "jeager 1224"of EL daar zit de mount bij day is net zo duur als die 2 dingen los denk 129 Euro toaal een VBox 59 of een gebruikte voor 25 en klaar. Links mogen niet naar winkels maar de meeste hebben die wel lijkt mij TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Gast Jani 1 Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Koop wel een goede polarmount anders ben je lang bezig met afstellen. Zorg dat de elevatieII bekend is zodat je de elevatie van de schotel kan instellen.
puk5600 Geplaatst: 28 januari 2008 Auteur Geplaatst: 28 januari 2008 Origineel bericht van: Jani 1 Koop wel een goede polarmount anders ben je lang bezig met afstellen. Zorg dat de elevatieII bekend is zodat je de elevatie van de schotel kan instellen. Ja een koop een goede maar welke dan daarom vraag ik het hier?
Gast Jani 1 Geplaatst: 29 januari 2008 Geplaatst: 29 januari 2008 Kwestie van goed kijken in de winkel hoe stevig de constructie is en hoe / of er duidelijke graden aanwijzingen op staan. Merknamen zijn er niet veel. Triax, Jaeger etc. hebben polarmounts in hun assortiment. Verder meestel naamloos.Google eens!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen