Gast Django Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Wat is loos. Ik krijg PM's binnen, maar kan ze niet openen, m.a.w. ik zie dat een Satlid mij een PM stuurt, maar ik zie geen tekst. Wat moet ik doen.
Ome Merde Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 s4a-cookie wissen om mee te beginnen ... merDe deze ruimte is te huur
Gast Django Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Dat klinkt plausibel, maar dan heb je mijn slogan niet gelezen. M.a.w., ik snap er geen z.k van. Beter gezegd, wat bedoel je met s4a cookie wissen. Ach 70tig jaar geleden was alles veel makkelijker, toen bestonden deze problemen nog niet.
Ome Merde Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php?ubb=mycookies we leven toch niet meer in het verleden he Django ? Vroeger was alles ook veel goedkoper Dat je als 70-jarige nog meehobbelt in het digitale tijdperk kan ik alleen maar aanmoedigen, waarvoor hulde. ik ken er genoeg van die leeftijd die dat niet doen merDe deze ruimte is te huur
Gast Pacman Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 [quote=Ome Vroeger was alles ook veel goedkoper Maar je maandelijkse belediging ook een heel stuk lager.
Gast Django Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Kruipen kon ik toen zeer goed! Ik heb de verwijzing eens geopend en gedrukt op verwijderen. Zag, dat ik uitgelogd was, opnieuw ingelogd, keek naar mijn berichten en zag twee binnengekomen envelope van gisteren, maar daar houdt het dan mee op. Zie nog steeds geen tekst en zij maar wachten op mijn reactie. Wat doe ik niet goed, ik denk, dat ik mij maar ga verhangen aan een grasspriet in de tuin.
WPW Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Stuur je inlog gegevens eens aan merde dan kan die eens kijken. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Django Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Is de reactie van WPW een goede? Geef maar even aan, dan stuur ik wel een PM.
Ome Merde Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 kan ik wel doen misschien ja, stuur ze maar via PM, kan ik gelijk zien of de PMSMTP-server werkt hehehe ... merDe deze ruimte is te huur
Ome Merde Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 het probleem moet je lokaak zoeken. ik kan de inhoud van de PM's gewoon lezen. welke internet-browser gebruik je ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Django Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Wat er gebeurd is weet ik niet, maat het werkt weer. Één ieder bedankt voor de respons. Kan dus een slotje op.
Ome Merde Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 ik heb Uri Geller ff gebeld of ie je PC ff wou instralen. bij deze dus merDe deze ruimte is te huur
Gast Django Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Ben je niet in de war met Jomanda? Uri heeft al onze vorken en messen al een keer gemolesteerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen