Ga naar inhoud


[TF7700 HSCI] Guide+ met Topfield en Sony HDX-725


Gast adev

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn Sony RDR-HX725 HD recorder met een scartkabel (volledig bedraad) aangesloten op een Topfield 7700 HSCI. Daarna via Smartlink de recorder ingesteld op Topfield. Via analoge Tv is het updaten goed gegaan van Guide+ alle zenders zijn binnengehaald, het wijzigen van de kanalen naar extern 1 werkte ook perfect, met andere woorden de recorder schakelde goed over naar de geprogrammeerde kanalen op de Topfield.

Ik heb UPC echter opgezegd en heb nu Eurosport (12344 MHz / 27500 Ks/S / H) als host kanaal ingesteld voor het updaten dit werkt niet.

Volgens de Guide+ website moet dit Channel Eurosport: ASTRA 1C: 11259 MHz / 4 V of ASTRA 1H: 12226 MHz / 91 27500 H 3/4 zijn, dit zijn de Duitse kanalen en werken ook niet.

 

Iemand enig idee en of ervaring hiermee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Guideplus kun je via de satelliet downloaden op het volgende kanaal : HOT BIRD 7A: 11242 MHz / 2 27500 V 3/4. Dit is een gecodeerd kanaal, maar dat maakt voor het downloaden van de gegevens niet uit. Via de Astra kreeg ik het niet aan de praat, maar via de Hotbird werkt het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Hallo ik zit ook al hele tijd zonder guideplus, werkt het nog steeds via hotbird. Wij hebben op dit moment geen hotbird maar overweeg die dan erbij te nemen.

Groeten Ewald

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...