Ga naar inhoud


Heeft iemand ervaring met de nieuwe Humax Icord?


Gast TheEdge

Aanbevolen berichten

@ejdv:

Het duurde de laatste tijd ongeveer een minuut voordat de display aanging na het aanzetten van de Humax (ik zet altijd de schakelaar achter uit). Nu was ik TV aan het kijken en ineens valt het beeld weg en zie ik de display langzaam wegvallen. Dit ging gepaard met een lichte brandlucht. Ik denk dus dat de voeding dood is. Is dit simpel op te lossen? Nieuwe voeding zal toch ook wel weer een paar centen kosten denk ik.

Ik wil toch een nieuwe gaan kopen maar als ik de 5400 goedkoop kan repareren dan is dat natuurlijk niet verkeerd.

Stuur mij anders een PB'tje dan kan men hier ontopic blijven.

 

@geronnimo:

Bedankt voor je antwoord. Als ik dat zo lees dan is dit wel een heel leuk apparaat. Ook naar de toekomst gezien met die LAN poort. Jammer dat ze geen gigabit ethernetkaart erin hebben gestopt maar daar valt wel mee te leven :D

 

Weet iemand een winkel in Brabant (wat verder mag ook wel) waar ik die iCord werkend kan zien? Ik ben nl. ook erg kritisch daarin wink

 

Gr, Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites


zapsnelheid heeeel snel en de hd zelf verwisselen is een fluitje van een cent, een kennis heeft er een gewone westerndigital van 1 terrabyte eringezet, ikzelf heb er de orginele van 160 gb inzitten dat is voor mij voldoende en je kunt er ook nog een externe usb schijf aanhangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de fora gevonden http://icordforum.com en http://icord-forum.de.

 

Er is een settingseditor die niet compatible lijkt met die van de HDCI2000. Ook een Fw uploader is beschikbaar.

 

Wel jammer dat ook deze ontvanger maar 4000 kanalen heeft.

 

Toch heb ik er wel zin an ook vanwege de 1 Tb optie

Amiko Alien SHD-8900
Triax 110 cm
Triax 78 cm
Triax 60 cm duo lnb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bezit de iCord HD nu een aantal weken. Over het algemeen erg tevreden, zeker wat betreft HD (SD bij tijd en wijlen wel "soft"). Las hier dat iemand al de 0.8 firmware versie heeft....waar is die te bemachtigen?

 

Vanaf zaterdag a.s. gaat ITV (nu nog in test) officieel van start met HD en wel exclusief op Freesat (zie: www.freesat.co.uk). Ondanks dat het een red-button service wordt schijnen er al Humax HDCI-2000 bezitters te zijn die deze zender kunnen ontvangen. Heeft iemand dit al aan de praat op de iCord HD?

 

Groet,

Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik de Icord nu 2 weken en ben er erg tevreden over. Veel beter beeld als mijn vorige receiver Topfield 5000.

 

Toch enkele minpuntjes. Bij het kiezen van de kanalen uit de kanalenlijst krijg ik vaak scrambled not available te zien, terwijl als ik met Prog up down toets werk dit bijna niet voor komt.

Af en toe freezed het beeld, geluid loopt wel door, en ik moet dan de Icord helemaal spanningsloos maken voordat ie het weer doet.

Iemand meer last van deze probleempjes??.

 

Gebruik een Aston 1.8 cam en heb de nieuwste software op de Icord ziten 1.00.08 Loader version 7.03

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de icord nu ong 4 weken in gebruik met de t-rex cam de firmware is de 0.8 versie en ik heb totaal geen problemen zoals freeze of zo, ook de hd kanalen doen het prima.

Ik denk dat de aston cam niet goed combineerd maar misschien heeft iemand hier ervaring mee.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update..........

 

Op aanraden een PowerCampro CI module aangeschaft en nergens geen problemen meer mee.

Aanrader dus...............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...