Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op een computer heb ik het probleem dat als ik een volledige scan doe, dat Norton na een tijdje vast. Met taakbeheer kan ik het programma dan wel weer stoppen, maar de CPU-activiteit blijft staan op 100%.

Het vastlopen is iedere keer op dezelfde file en als ik die gedeleted heb dan op een andere. Ik heb het vermoeden dat er iets met de HD is en heb al een aantal keren schijfcontrole uitgevoerd. Ook een scan op oppervlakte levert niets op, Norton blijft vastlopen zelfs in veilige modus.

Het programma staat al een tijdje op de computer en heeft het tot nu toe altijd gewoon gedaan. OS is XP Pro, NIS2007.

Kent iemand dit probleem en weet er een oplossing voor?

Geplaatst:

Zorg ook dat je in je BIOS SMART ondersteuning aan hebt staan, en, als de BIOS verder niks te melden heeft, controleer dan alsnog met een programmaatje als Speedfan of alles nog ok gemeld wordt door de HD zelf.

Een kennis van mij is op die manier veel data kwijtgeraakt bij een poging te herpatitioneren. Na medeneming vd schijf en aankoppeling aan een andere PC weigerde die compleet op te starten wegens overdreven veel SMART foutmeldingen ... had zij nog nooit last van gehad frown

Geplaatst:

Heb je al eens een online scan geprobeerd bij een van de Antivirus Softwareboeren?

Ik bedoel het kan best eens zijn dat je bij een ander antivirusprogramma wel suc6 hebt.

Bijna alle hebben online scannermogelijkheden.

Wat ook kan zijn dat er een progje op de achtergrond meedraaid, wat de boosdoener is, kun je eens de naam van daie file plaatsen??

poetsie

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen