bigtwin Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Ik moet kiezen of ik ga overstappen. Het collectieve contract dat mijn werkgever met xs4all had wordt stopgezet (bedankt belastingdienst! ). Nu wil ik in ieder geval internet met bellen en tv. Wie kan me vertellen wat op dit moment de goedkoopste aanbieder is voor dit alles tesamen? Uiteraard moet de kwaliteit en beschikbaarheid gegarandeerd zijn. Liefst ook geen aanbieder waar je moor 50 eurocent in de wacht hangt als je de helpdesk belt. Of kan ik beter alleen internet met bellen neme en digitenne? Wat is dan de beste keus voor internet+bellen? Dank voor jullie reakties. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Ome Merde Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 ik ben zeer tevreden met internet + vast bellen van Telfort. TV uiteraard via de satelliet, sat4all, satelliet .. snapjewel ? merDe deze ruimte is te huur
ronald10 Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Ik zou zeggen alleen een goede internetverbinding.TV via sat4all en bellen met je mobiel of naar oa vaste nummers via voip internet. Als je mobiel van de zaak hebt is dat het voordeligst.Ik ben alles bijelkaar 30,50 euro per maand kwijt met oa een snelle internetverbinding.(telfort) DM500HD | DM7020HD | DM800HD se | DM8000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen