cardwizard Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 ik heb momenteel een dreambox600 , ik wil gaan overstappen op een relook 400s als de volgende mogelijkheden kunnen... de vereisten zijn dat ik hem als twin tuner kan gebruiken , dus opnemen en kijken naar een ander kanaal tegelijk. een soort webx-tv zit dat er ook op ? dus streamen naar een pc ? en ik moet baby tv kunnen ontvangen (dit kan nu op een simpele manier op de dream600) de ingebouwde kaartlezer werkt dat met de Canal Digitaal kaart ? verder zou ik graag willen weten of het een stabiele ontvanger is volgens mij was dat het wel , graag de hulp van de ervaren personen Vu+ Duo @ OpenPli , Astra 1 & 3 v.s. KPN iTV
DRG Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 er zit een webinterface in, echter geen stream mogelijkheid zoals in een enigma image Twintuner werkt hier. babytv, moet gewoon kunnen , alle gangbare emu's lopen ( op de emu images ) cardreader werkt met cds kaart. ik heb m'n relook nog niet zo lang maar zover ik kan beoordelen loopt deze net zo stabiel als de dm500c die ik had. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
cardwizard Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Geplaatst: 27 januari 2008 ok mooi als iemand nog een stream mogelijkheid weet dan hoor ik dat graag of is de netwerkcontroller te traag net als vroegäh bij de oude 7000/7020 (weet ik niet zeker meer) Vu+ Duo @ OpenPli , Astra 1 & 3 v.s. KPN iTV
Ome Merde Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 nic te traag ? hoe kom je daar nou bij cardwizard ? de 7020 (sommige modellen) had een tweak nodig, de 7000 niet. de mutant 200s heeft een goede nic, ik neem aan dat dat bij de relook 400s niet anders is. ik heb er hier i.i.g nog nooit een topic over voorbij zien zeilen ... merDe deze ruimte is te huur
loewe fan Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 als je de Gemini image erop gooit kun je ook naar je pc streamen via vlc. Zodra die opstart rechter pijltoets vast houden en DB 7000 kiezen. loewefan
DRG Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 dan werkt de tweede tuner niet meer Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
loewe fan Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 "soms moet je kiezen in het leven" Hij moet zich even afvragen wat voor hem belangrijk is. Dure DB kopen met alle opties, of goedkopere relook met wat minder opties. En trouwens hoe vaak gebruik je dit allemaal, ik in iedergaval zeer weinig. Voor de opties die ik gebruik doet mijn relook met Gemini het perfect. loewefan
DRG Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 De vraag was of hij de relook kon draaien met de twintuner en daarbij streamen, dan heeft jou opmerking over een enigma image toch geen zin Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
loewe fan Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Origineel bericht van: DRG De vraag was of hij de relook kon draaien met de twintuner en daarbij streamen, dan heeft jou opmerking over een enigma image toch geen zin Ik wou hem ook alleen maar wat info geven,mocht die streamen belangrijker vinden dan opnemen en kijken tegelijk.
DRG Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Origineel bericht van: loewe fan zo onvriendelijk was het niet bedoelt Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
loewe fan Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Origineel bericht van: DRG Origineel bericht van: loewe fan zo onvriendelijk was het niet bedoelt Het is je vergeven, hahahahaha loewefan
cardwizard Geplaatst: 28 januari 2008 Auteur Geplaatst: 28 januari 2008 misschien toch maar voor een 7025 gaan of wachten op de 8000 Vu+ Duo @ OpenPli , Astra 1 & 3 v.s. KPN iTV
DRG Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 als je portemonee dik genoeg is Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen