Ga naar inhoud


NASN wel geluid géén beeld


Gast verdi

Aanbevolen berichten

Sinds afgelopen week krijgen we wel geluid op NASN maar geen beeld. We hebben de kanalen opnieuw geïnstalleerd, de smartcard heractiveerd, 't helpt niet .

Zijn er mensen op dit forum die hier ook last van hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook wij hebben een Philips apparaat staan die pas 3 maanden oud is.

 

't Is om te huilen met die Sport kanalen, Sport Extra ontbreekt en NASN laat niets zien.

 

Dat was met Casema digibox wel een stuk beter dan met een schotel die we sinds kort gebruiken cry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier ook al sinds donderdag last van, precies t moment dat NASN aan TVV werd toegevoegd.

 

Trouwens ik ben nieuw hier, Mijn naam is Remco en geniet via een Raven schotel van de Astra1

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 3112
Ik heb hier ook al sinds donderdag last van, precies t moment dat NASN aan TVV werd toegevoegd.

Trouwens ik ben nieuw hier, Mijn naam is Remco en geniet via een Raven schotel van de Astra1



Zojuist nog even gekeken (Almere) en geen enkel probleem. Is het probleem misschien alleen via het TVV pakket?

Groeten, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Johan

Geen id of t door dat meeltje komt natuurlijk, maar had aangegeven dat ik geen beeld meer had en dat ik dat wel jammer vond aangezien de zender niet gratis is smile

Al geldt dat natuurlijk voor bijna alle zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Nee, provider is CanalDigitaal en dit met een originele goedgekeurde canaldigitaal decoder met de nieuwste canaldigitaal kanalen lijst.

Wat voor decoder gebruik je waar je NASH wel mee kan ontvangen.?
Of kijk je soms educatief naar NASH (P) via Premiere.?


Hallo Johan45,

Inmiddels begrijp ik dat hij het weer doet bij degenen die hem niet meer hadden. Maar om nog even antwoord op jouw vraag te geven: educatief kijken doe ik helemaal niet. Ik heb de TF7700HDPVR van Topfield, de MediaGuard cam en het originele CDS kaartje.
En daar had ik gisteren en eerder vandaag gewoon beeld en geluid mee. Vandaar de vraag of het misschien een TVV probleem was.

Maar opgelost dus.

Groeten, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

vindt het raar dat ik dat probleem niet had,

ik kon zonder problemen de zender bekijken via de Tv Vlaanderen kaart met pluspakket,

ofwel zit daar de kaart van premiere iets voor tussen wat ik ook in het netwerk heb hangen hier.

zal het eens testen,maar normaal mag ik nu geen problemen hebben.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...