Gast adefgwefw Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Hallo, Ik wil graag alleen de FTA poolse zenders op hotbird ontvangen. Dus 1 satelliet maar wel verschillende transponders. Kijk hier Nu is mijn vraag kan ik deze transponders in mijn dsr2211 zetten. Zoja welke frequentie polarisatie en symbolrate moet ik nemen om al deze transponders te kunnen ontvangen of is dit niet mogelijk. Hoor graag van jullie. mvg, Alfred
Johan45 Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Allereerst welkom op dit board adefgwefw Op transponder scannen kan met deze decoder niet. De decoder kan maar 999 kanalen in de kanalenlijst plaatsen. Een volledige scan op de hotbird is dus niet mogelijk en of de door jou gewenste kanalen in de kanalenlijst van 999 kanalen zitten valt niet te voorspellen. Vult u rustig aan !!!
Gast adefgwefw Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Dus als ik het goed begrijp kan ik maar 1 transponder van hotbird invoeren en daar de zenders op gaan zoeken tot de kanalenlijst vol is.
Johan45 Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Nee, de decoder gaat alle transponders af en scand alles wat er maar te scannen valt. Dus niet alleen de free to air kanalen maar ook data, radio en gecodeerde kanalen. Veel te veel dus voor een kanalenlijst waar maar 999 kanalen een plekje kunnen vinden. Vult u rustig aan !!!
Hadrian Geplaatst: 29 januari 2008 Geplaatst: 29 januari 2008 Een bekend trucje dat je kan uithalen, is om de antennestekker eruit te schroeven, de scan te starten en dan bij 25%, of bij 50% of bij 75% hem er weer in te schroeven. Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU) Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne OSCam
Johan45 Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 Pas wel op met aansluiten van de kabel. Op de LNB ingang van de decoder staat 14 of 18 volt spanning. Een kleine kortstondige kortsluiting kan je decoder al rijp voor de sloop maken. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen