Timm1983 Geplaatst: 27 januari 2008 Geplaatst: 27 januari 2008 Hallo allemaal Bij het opstarten op mijn startpagina van yahoo krijg ik onder de adresbalk de volgende melding: Warning: possible spyware or adware infection! Click here to scan your computer for spyware and adware... Terwijl ik al verschillende keren mijn computer heb laten scannen met Norton Internet Security maar het probleem blijft. Is er misschien iemand die weet hoe ik dit probleem kan oplossen? Alvast bedankt voor de hulp! Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Ome Merde Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 dat is zonder meer spyware. ik zou niet klikken, dan heb je nog meer spyware. NIS vind het niet zegje, tja, wat vind NIS wel ? doe eens een scan met ad-aware (graties) en er achteraan een scan met Spybot (ook graties). geheid dat de ellende dan verdwenen is. tip, weg met dat NIS en installeer een echte scanner (AV) zoals nod32 bijv. je PC zal er stukken sneller en veiliger door worden. merDe deze ruimte is te huur
Timm1983 Geplaatst: 28 januari 2008 Auteur Geplaatst: 28 januari 2008 Hallo allemaal De melding bleef maar komen ook na het scannen met Ad Aware en Spybot en dan heb ik zelf een oplossing gevonden, bij extra, invoegtoepassingen beheren, daar heb ik SXG Advisor uitgeschakeld. Is er iemand die dit kent SXG Advisor? Sinds het uitschakelen van de SXG Advisor krijg ik geen melding meer van de spyware. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Gast aart44 Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Origineel bericht van: Timm1983 Is er iemand die dit kent SXG Advisor? Timm1983 Nou Google kent hem wel maar ik vermoed dat het gemene spyware is die je bankgegevens probeert te vinden als je internet bankieren gebruikt. Er staat iets van Smitfraud.exe draaien, maar ik heb me er niet in verdiept maar ik zie overal hijackthis logs staan.
Wheeler Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Laat Spybot eens draaien. Die verijdert alle troep onder fout. Tf 5000 CI Philips/Pace DVR 8121 - Duo LNB Mediaguard CI TV Vlaanderen Windows 7 Ultimate - 32 bits Nokia C5-00
Wheeler Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Noch een goed alternatief is Ad Aware van Lavasoft. Tf 5000 CI Philips/Pace DVR 8121 - Duo LNB Mediaguard CI TV Vlaanderen Windows 7 Ultimate - 32 bits Nokia C5-00
Gast aart44 Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Origineel bericht van: Wheeler Noch een goed alternatief is Ad Aware van Lavasoft. Ja als je de berichten gelezen had dan had je gezien dat de topicstarter zowel Spybot als Ad Aware al gebruikt heeft om het nog een keer te doen lijkt me niet zinvol.
Poetsdoekje Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Hitman pro al eens geprobeerd? poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Timm1983 Geplaatst: 28 januari 2008 Auteur Geplaatst: 28 januari 2008 Hallo allemaal Ik heb het programma "SmitfraudFix" uitgevoerd en dan is het probleem eindelijk verholpen geweest. Ook heb ik CCleaner geïnstalleerd en uitgevoerd en er was op de harde schijf veel ruimte vrijgekomen, van 44.8 GB naar 46.2 GB. De melding van de spyware zie ik niet meer verschijnen. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Gast Pacman Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Het is vrij simpel. Proggies die eindigen op Advisor of Toolbar = Spyware. Die warnings dat mijn pc "posible infected" is zijn mij ook bekend. Wegklikken en niet meer naar om kijken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen