Gast Paullo Geplaatst: 29 januari 2008 Geplaatst: 29 januari 2008 Spongebob, Blijkbaar gaan ze alles doorzenden in MPEG4, dus ook de door jou genoemde kanalen (in de veronderstelling dat die erbij zitten, maar als dat al niet het geval is, moeten ze volgens mij niet eens beginnen). Doorprikken voor TVVlaanderen houdt in dat enkel TVVlaanderen-klanten met een MPEG4-ontvanger ze ook gaan kunnen ontvangen. MPEG2 komt er dan niet meer bij te pas en het heeft dan geen belang dat een MPEG4-decoder ook MPEG2-kanalen kan doorgeven, want ze gaan ze toch niet in MPEG2 doorzenden. Greets
Gast Paullo Geplaatst: 29 januari 2008 Geplaatst: 29 januari 2008 Tvvlaanderen maakt er nu ten andere melding van op haar website. Greets
Gast Paullo Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 Blijkbaar nemen ze de gewoonte van TVVlaanderen over om een datum aan te kondigen en er dan vervolgens nog twee maanden bij te tellen alvorens het zover is. (zie onder meer startdatum NASN, Vitaliteit, etc...) Ik dacht dat de eerste informatie zoals zenders, tarieven en dergelijke tegen midden februari bekend zouden worden gemaakt. Ik heb in alle geval nog niets vernomen. Greets
Jan Ambers Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 Men noemt dit"Gras van voor de voeten maaien(van concurenten)"
Gast Digital IQ Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 Origineel bericht van: Paullo Blijkbaar nemen ze de gewoonte van TVVlaanderen over om een datum aan te kondigen en er dan vervolgens nog twee maanden bij te tellen alvorens het zover is. (zie onder meer startdatum NASN, Vitaliteit, etc...) Ik dacht dat de eerste informatie zoals zenders, tarieven en dergelijke tegen midden februari bekend zouden worden gemaakt. Ik heb in alle geval nog niets vernomen. Greets Haha....is wel een goeie Belgische gewoonte ; altijd te laat
Wheeler Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 Geduld is een schone deugd, hé Het zou wel eens kunnen dat de Telesat abo's alleen beneden Samber en Maas te verkrijgen zijn. Met een adresje in Wallonie. Tf 5000 CI Philips/Pace DVR 8121 - Duo LNB Mediaguard CI TV Vlaanderen Windows 7 Ultimate - 32 bits Nokia C5-00
fdm Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 Ook een oplossing: je kunt in elke Franse supermarkt een huis-,tuin- en keukendecoder kopen voor 129€. Hier zit een TNTSat kaart bij die 4 jaar geldig is. Daar voor krijg je TF1,FR2,FR3,FR4,Fr5, M6 plus nog een aantal kanalen. (ik breng er af en toe voor kennissen mee) Stop dat in een HDontvanger met 2 kaartlezers. Je kunt dan beide pakketten zien. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
digitaal kijker Geplaatst: 25 februari 2008 Geplaatst: 25 februari 2008 heeft ondertussen al iemand iets gespot op de franse paketten, heb gemerkt dat er een aantal zenders zijn gestopt, krijg wel een SNR van 94% op die kanalen, heb die wel gewist, miss dat dit van telesat was, had die beter opgeschreven de freq. ben wel eens benieuwd wat het wordt. de ontvanger heb ik al Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast Digital IQ Geplaatst: 26 februari 2008 Geplaatst: 26 februari 2008 Origineel bericht van: Wheeler Geduld is een schone deugd, hé Het zou wel eens kunnen dat de Telesat abo's alleen beneden Samber en Maas te verkrijgen zijn. Met een adresje in Wallonie. Nee hoor, vast en zeker gewoon heel België. TV Vlaanderen is ook 'beneden Samber en Maas' te verkrijgen...
digitaal kijker Geplaatst: 27 februari 2008 Geplaatst: 27 februari 2008 ik heb in gent al een adres van een zaak die de kaart gaat verkopen,en dat is in oost-vl, dus mag je zeker zijn dat het heel belgie is. franstalligen zitten beetje overal in belgie hé Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast Paullo Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Ik las op het forum van satmag een bericht van iemand die beweerde (op vragen wanneer alles nu zou starten) dat de start in de maand april 2008 is voorzien, met een boeket van een 30-tal zenders waarbij opties mogelijk zouden zijn en dat voor het ogenblik onderhandelingen zouden bezig zijn met Be-tv (ex-canal+ belgië) aangaande opname van de zenders van deze groep. (als betaaloptie veronderstel ik). Er werd geen bron vermeld, dus het zijn niet meer dan geruchten. Greets
digitaal kijker Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 herichten zijn er altijd hé, zolang ik geen officieel bericht lees dan geloof ik het niet, of als ik het van iemand van de bron zelf hoor TF1 zou ik wel erbij zien komen,naast de andere 4 franse zenders (FR2-5). die BE optie zou me verwonderen,is dat ook geen tak van de belgische canal+,of zijn daar geen banden meer mee zoals met prime geen banden meer zijn met canal+ Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
aquasat Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 Het worden spannende weken en maanden met het voetbalcontract. Verliest belgacom het voetbal zullen ze het heel moeilijk krijgen. Ik zie het belgisch en internationaal voetbal nog op de satelliet verschijnen nu er ook een waalse aanbieder komt. Wel niet exclusief natuurlijk.
digitaal kijker Geplaatst: 2 maart 2008 Geplaatst: 2 maart 2008 als ze BE kunnen binnenrijgen dan gaan er veel waalse paketjes verkocht worden, want die zenden de voetbal ook uit als het naar prime/BE gaat. zou heel erg leuk zijn, een heleboel mensen die belgacom hebben naar het satelliet gebeuren Origineel bericht van: aquasat Het worden spannende weken en maanden met het voetbalcontract. Verliest belgacom het voetbal zullen ze het heel moeilijk krijgen. Ik zie het belgisch en internationaal voetbal nog op de satelliet verschijnen nu er ook een waalse aanbieder komt. Wel niet exclusief natuurlijk. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
kenis Geplaatst: 3 maart 2008 Geplaatst: 3 maart 2008 Origineel bericht van: digitaal kijker die BE optie zou me verwonderen,is dat ook geen tak van de belgische canal+,of zijn daar geen banden meer mee zoals met prime geen banden meer zijn met canal+ BE tv zou best wel kunnen, BE heeft geen enkele band met 1 of andere kabelaanbieder, dit waar Prime dat wel heeft, dat is nl ondereel van Telenet zelf. Vu+ Solo 2Telenet HD Digibrolx
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen