Ga naar inhoud

TV Vlaanderen start met TéléSAT Franstalig Platform

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: aquasat
Het worden spannende weken en maanden met het voetbalcontract.
Verliest belgacom het voetbal zullen ze het heel moeilijk krijgen.

Dat gelooft ge nu toch zelf niet hé...

• Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Er is wel degelijk een mogelijkheid dat er een voetbal kanaal komt zoals in nederland.

Zo biedt men het op alle platformen aan.

Zal belgacom terug zoveel geld op tafel leggen?

Zal telenet dit alléén doen?

Of zal men het deze keer anders aanpakken zodat men het op één platform voordeliger aanbied maar tevens klanten op de andere platformen de kans laat om het nemen. Dit is trouwens ook terug een inkomst.

Het is natuurlijk uitgesloten dat het voetbal bij TV Vlaanderen exclusief terecht komt, maar een nederlands model zal wel overwogen worden denk ik.

Geplaatst:
Origineel bericht van: kenis
Origineel bericht van: digitaal kijker

die BE optie zou me verwonderen,is dat ook geen tak van de belgische canal+,of zijn daar geen banden meer mee zoals met prime geen banden meer zijn met canal+

BE tv zou best wel kunnen, BE heeft geen enkele band met 1 of andere kabelaanbieder, dit waar Prime dat wel heeft, dat is nl ondereel van Telenet zelf.

Klopt niet. De Waalse kabel is wel degelijk een belangrijke aandeelhouder in Be TV, er zijn zelfs gesprekken aan de gang waarin VOO naar het voorbeeld van Telenet-Prime Be TV zou opslorpen.
Geplaatst:
Origineel bericht van: aquasat
Er is wel degelijk een mogelijkheid dat er een voetbal kanaal komt zoals in nederland.
Zo biedt men het op alle platformen aan.
Zal belgacom terug zoveel geld op tafel leggen?
Zal telenet dit alléén doen?
Of zal men het deze keer anders aanpakken zodat men het op één platform voordeliger aanbied maar tevens klanten op de andere platformen de kans laat om het nemen. Dit is trouwens ook terug een inkomst.

Het is natuurlijk uitgesloten dat het voetbal bij TV Vlaanderen exclusief terecht komt, maar een nederlands model zal wel overwogen worden denk ik.

De clubs verkopen gewoon aan diegene die het meeste biedt, de bereikbaarheid kan hen nauwelijks iets schelen.

Niet vergeten trouwens dat het Nederlands model er ook pas gekomen is toen bleek dat Tele2 een gigantische flop was hé. Dat kan niet van Belgacom TV gezegd worden...
Geplaatst:

dat is wat ik ook dacht.

Origineel bericht van: Heero
Origineel bericht van: kenis
Origineel bericht van: digitaal kijker

die BE optie zou me verwonderen,is dat ook geen tak van de belgische canal+,of zijn daar geen banden meer mee zoals met prime geen banden meer zijn met canal+

BE tv zou best wel kunnen, BE heeft geen enkele band met 1 of andere kabelaanbieder, dit waar Prime dat wel heeft, dat is nl ondereel van Telenet zelf.

Klopt niet. De Waalse kabel is wel degelijk een belangrijke aandeelhouder in Be TV, er zijn zelfs gesprekken aan de gang waarin VOO naar het voorbeeld van Telenet-Prime Be TV zou opslorpen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Op termijn kan elke provider voetbal uitzenden.

Nieuw wetgeving in de maak.

Om even terug te komen op BE tv en prime .

Die tijd komt nog dat ze bedelen om op andere providers terecht te komen.

Als er een klantenstop is op hun eigen platform , dan ga je van die toestanden krijgen .

En dat is wettelijk , ze mogen gewoon hun prime of in het geval BE tv aanbieden bij concurentie.

Kijk maar in Nederland!

Geplaatst:

zolang de uitzendrechten het toelaten wink

Origineel bericht van: chukky2
Op termijn kan elke provider voetbal uitzenden.

Nieuw wetgeving in de maak.

Om even terug te komen op BE tv en prime .

Die tijd komt nog dat ze bedelen om op andere providers terecht te komen.

Als er een klantenstop is op hun eigen platform , dan ga je van die toestanden krijgen .

En dat is wettelijk , ze mogen gewoon hun prime of in het geval BE tv aanbieden bij concurentie.

Kijk maar in Nederland!

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Konig FTA20

Geplaatst:

net ergens gelezen op een frans forum dat telesat zou willen bieden op de voetbal.

of dit waar is of een gerucht is nog niet duidelijk.

zou wel leuk zijn.

en net bevestiging gekregen van een fransman dat het op 19.2 komt,

waar ze de nieuwe zenders gaan plaatsen is me nog niet duidelijk.

Konig FTA20

Geplaatst:

In het nummer maart van het maandblad telesatellite stond een artikel van 2 bladzijden over Telesat.

Behoudens hetgene hier werd geschreven, werd er in "exclusiviteit" medegedeeld dat het basisaanbod zou bestaan uit iets minder dan 20 zenders voor een bedrag lager dan 10 euro per maand (naar ik vermoed de 7 Vlaamse en 7 Waalse publieken en commerciëlen aangevuld met TF1 en de vier zenders van France Télévisions) met daarnaast de mogelijkheid van vijf optiepaketten dewelke afkomstig zouden zijn uit de boeketten van Canalsat.

Die opties gaan dus volgens mij prijzig worden, de prijzen van Canalsat kennende.

Greets

Geplaatst:

ik heb die scan op pc staan,mag ik dit hier posten?????

paulo,toevallig die link bekeken die ik je gaf wink

Konig FTA20

Geplaatst:

Citaat:
paulo,toevallig die link bekeken die ik je gaf

Eigenlijk nog niet, stond het daar ook misschien ?

Ik neem aan dat je de scan van die bladzijde hier wel mag plaatsen, ik heb het gewoon gelezen, maar heb dat nummer niet aangekocht.

Greets

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen