Ga naar inhoud


Digitenne Ontvangcondities Hellevoetslui e.o.


robtopf

Aanbevolen berichten

Ik probeer mij te orienteren v.w.b. Digitenne. Volgens KPN is in het gebied Voorne-Putten nog geen garantie voor algehele ontvangst. Zijn er onder u die ervaring hebben betreffende de ontvangmogelijkheden in Hellevoetsluis ??? Gaarne bericht.

Bij voorbaat dank..................rob de Mare ...........

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Marco Dantuma

Hallo,

 

In veel gevallen werkt digitenne al gewoon. Volgens mij is het overigens nog steeds zo, dat je via KPN een maand gratis kunt proberen, dus dat hoeft geen belemmering te zijn. Gewoon halen en uitproberen. Niet goed geld terug nietwaar.

 

Groeten,

 

Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marco, Bedankt voor je bericht maar als ik weet van een digitennegebruiker in mijn omgeving dat je alleen ned 1,2.3 kan ontvangen hoef ik Digitenne niet te proberen !

............rob de mare.....................

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Robtopf, Als je Ned 1, 2 of 3 kunt ontvangen dan kun je natuurlijk met een abonnement de rest ook ontvangen. Je wilt waarschijnlijk weten of er voldoende sterk signaal is.

In Zuidland is Digitenne vanuit R.dam te ontvangen maar als je veel beton hebt dan is een buitenantenne geen luxe. Daarnaast kun je vanuit Hellevoet ook richten op Goes.

 

Dus neem een proefmaand en probeer. Te weinig signaal dan retour KPN: Het kost niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tracker,

Dank je wel, dit was precies de informatie die ik nodig had.

Ik ga het proberen.

............rob de mare...........................

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In tegenstelling tot vele (negatieve) berichten in dit forum moet ik toch zeggen dat mijn ervaringen met KPN tot op heden beslist positief zijn geweest. Via de KPN site werd mij via de postcodecheck geadviseerd Digitenne niet te bestellen. Het was ook niet mogelijk een bestelling zelfs uit te voeren. Mede door advies via dit forum, dat in een naburige gemeente goede ontvangst mogelijk was ben ik naar de plaatselijke winkel gegaan en een compleet pakket gehaald (met Topfield 6000 COK)waarvoor ik geen kosten verschuldig was.Thuisgekomen had ik inderdaad in 10 minuten perfect beeld. Bijgeleverde binnenantenne voor het raam gezet, ruim 95% signaalkwaliteit ! Software stond op 1.40 en binnen 15 minuten ge-update naar Versie 1.46. Dit zijn de ervaringen van de eerste dag en ik besef ook wel, dat ik waarschijnlijk erg gelukkig ben dat mijn ontvangcondities zo gunstig zijn.

Een 2e punt (ook positief voor KPN) is de bestelling via de KPN-Site van een afstandsbediening voor mijn Topfield 5510pvr. Gisteren besteld en vandaag door TNT aan de deur bezorgd. Het eigenaardige is dat deze afstandsbediening niet werkt op de Topfield 6000COK maar uitstekend op de 5510pvr.

................rob de mare.......................

Technidsat Digit ISIO STC  4K  UHD

2 stuks Wavefield T55 (NED. en Frankrijk), LNB's : 4 X Twin Inverto. 2 X DiseqC switches.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...