Ome Merde Geplaatst: 18 februari 2008 Auteur Geplaatst: 18 februari 2008 tis toch de Liebherr CN3033 geworden ..... merDe deze ruimte is te huur
Zilverster Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 @Ome Merde, Net even gekeken met google, ziet er i.d.d. mooi uit, nu maar hopen dat @Tante Merde er ook blij mee is, laat de zomer maar komen , gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Con Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 Origineel bericht van: Ome Merde tis toch de Liebherr CN3033 geworden ..... merDe Zit nog wel wat ruimte in voor bier gelukkig, ik maakte me al zorgen voor het geval ik ooit een keer wordt uitgenodigd . . . door de Merdertjes . . . HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Gast satpiet 200 Geplaatst: 18 februari 2008 Geplaatst: 18 februari 2008 ik heb hier zelf een Amana rvs ik moet zeggen prima ding ,
arie kanarie Geplaatst: 19 februari 2008 Geplaatst: 19 februari 2008 Citaat: Zit nog wel wat ruimte in voor bier gelukkig, ik maakte me al zorgen voor het geval ik ooit een keer wordt uitgenodigd . . . Misschien maakt Merde eindelijk plannen om al die uitgeloofde taarten tijdelijk op te slaan grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Fredo Geplaatst: 20 februari 2008 Geplaatst: 20 februari 2008 Origineel bericht van: satpiet 200 ik heb hier zelf een Amana rvs ik moet zeggen prima ding , Hebben ze die nog niet gejat dan?? Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast satpiet 200 Geplaatst: 20 februari 2008 Geplaatst: 20 februari 2008 was te groot en nog steeds niets uitbetaald volgens de polis max twee weken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen