Ga naar inhoud


Ideale Media Streamer: de Popcorn Hour???


dukdalf46

Aanbevolen berichten

ik heb geen enkel probleem op hd te kunnen kijken, alle free to airs doen het 100%, echter itv zender heb ik nog niet kunnen kijken, ik krijg geen signaal op mijn dreambox terwijl ik wel alles heb ingesteld, zoals het zou moeten, misschien moet ik nog nieuwe sat frequentie downloaden.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 310
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

whuhahaha

 

ik heb hem nu twee weken in huis en er in totaal 143 euro voor betaald.....DHL is vergeten mij de douane kosten te laten betalen.....

 

Tis alleen jammer dat ik het tv kijken gebeuren nog niet voor elkaar heb....Zou het aan de software van mijn drreambox kunnen liggen? Welke software gebruiken jullie op de dreambox om het aan de praat te krijgen???

Und TschjuB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: naitsirhc
whuhahaha

ik heb hem nu twee weken in huis en er in totaal 143 euro voor betaald.....DHL is vergeten mij de douane kosten te laten betalen.....

Tis alleen jammer dat ik het tv kijken gebeuren nog niet voor elkaar heb....Zou het aan de software van mijn drreambox kunnen liggen? Welke software gebruiken jullie op de dreambox om het aan de praat te krijgen???


Ik draai pli image (laatste versie) op mijn 7000.
Heb jij een wachtwoord op http zitten? want die heb ik bij mij er niet op zitten, ook poort 80?

Ik heb nog niet getest als het anders ook werkt.
Je moet in je popcorn wel de laatste firmware hebben.

Zo heb ik mijn html file gemaakt :

<br/>
<p>
<a href="http://ip nummer van jouw dreambox:31344/"
vod>Dreambox Stream</a>
<p>

de poort 31344 kan anders bij jouw zijn, dit kan je zien als je vlc stream doet links onder zie je welke poort die gebruikt.

Als je dit allemaal hebt ingesteld zou het gewoon moeten werken, je kan de html file gewoon op je popcorn zetten en daar van daan openen en je kan HDTV kijken WERKT SUPER alleen bij sommige kanalen heb je geen audio. WACHTEN OP NIEUWE FIRMWARE POPCORN DUS.


Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord....

 

Kheb het nu ook werken...Kheb een andere image erop gezet (Pli ) en nu werkt het zoals je het hebt uitgelegd. Nu wil ik echter ook nog kunnen switchen tussen zenders. Volgens mij moet dat kunnen, als ik het bestandje van AppieMulder goed heb begrepen, alleen lukt mij dat niet. Ik krijg weer hetzelfde liedje. Het bestandje heb ik erbij gevoegd.....weet iemand hier nog raad mee....Het lijkt me geweldig om met het EK in de tuin te zitten en het voetbal aldaar te bekijken.... smilecool

Und TschjuB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: naitsirhc
Bedankt voor je antwoord....

Kheb het nu ook werken...Kheb een andere image erop gezet (Pli ) en nu werkt het zoals je het hebt uitgelegd. Nu wil ik echter ook nog kunnen switchen tussen zenders. Volgens mij moet dat kunnen, als ik het bestandje van AppieMulder goed heb begrepen, alleen lukt mij dat niet. Ik krijg weer hetzelfde liedje. Het bestandje heb ik erbij gevoegd.....weet iemand hier nog raad mee....Het lijkt me geweldig om met het EK in de tuin te zitten en het voetbal aldaar te bekijken.... smilecool


Je moet dan uiteraard ook de dreambox op het kanaal zetten dat je wil streamen. Als je enkel die link opent op de popcorn, ga je geen beeld hebben totdat je ook de dreambox op die zender zet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: naitsirhc
Bedankt voor je antwoord....

Kheb het nu ook werken...Kheb een andere image erop gezet (Pli ) en nu werkt het zoals je het hebt uitgelegd. Nu wil ik echter ook nog kunnen switchen tussen zenders. Volgens mij moet dat kunnen, als ik het bestandje van AppieMulder goed heb begrepen, alleen lukt mij dat niet. Ik krijg weer hetzelfde liedje. Het bestandje heb ik erbij gevoegd.....weet iemand hier nog raad mee....Het lijkt me geweldig om met het EK in de tuin te zitten en het voetbal aldaar te bekijken.... smilecool


Dat hoef je helemaal zo niet te doen.

Je hoeft maar 1 regel te maken, zoals ik het heb beschreven, daarna gewoon gaan zappen met je dreambox afstandbediening.

Alleen je hebt geen menu en epg, alleen stream beeld, dit werkt goed, je kan zo dan door de hd zenders of andere door zappen (MITS je beeld hebt op die zender).

Mocht er geen beeld zijn op het kanalen, dan valt de popcorn stream uit naar 30 seconde, en dien je de html file weer opnieuw te starten.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Michel, bedankt voor je antwoord....

 

Dat weet ik, maar ik wil graag in de tuin tv kijken.....en dan wil ik niet elke keer naar huis lopen om de dreeambox te moeten zappen.....

 

Ben echter wel blij dat ik toch ook al een stream heb kunnen zien..... :D

Und TschjuB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: naitsirhc
@Michel, bedankt voor je antwoord....

Dat weet ik, maar ik wil graag in de tuin tv kijken.....en dan wil ik niet elke keer naar huis lopen om de dreeambox te moeten zappen.....

Ben echter wel blij dat ik toch ook al een stream heb kunnen zien..... :D


Als je internet buiten hebt, (draadloos of kabel) dan kan je met je laptop of pc verbinding maken naar je dreambox met je browser en dan gewoon zappen.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan ook een infra rood zender ontvanger kopen, dan kan je zappen elk apparaat wat je wilt.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...