Ga naar inhoud


Daarom luisteren mannen niet!


looney2

Aanbevolen berichten

za 26 jan 2008, 19:32 |bron :telegraaf

 

AMSTERDAM - De stem van een vrouw is veel te moeilijk voor de meeste mannen. Een man moet namelijk zijn hele brein moet aanspreken om een vrouwelijke stem te kunnen ontcijferen. Voor een mannelijke stem volstaat een hersenkwabje, hebben Britse onderzoekers ontdekt.

De ontcijfering van een vrouwenstem is zelfs zo vermoeiend dat een man deze liever negeert. Het mannelijke brein kan zichzelf zonder problemen afsluiten voor hoge, snerpende en schelle geluiden. Ze begrepen er toch al maar de helft van, dus voor hun gevoel missen ze weinig.

 

Mannen houden daarom ook van hese vrouwenstemmen. Ze denken dat ze die sexy vinden, maar in werkelijkheid lijken schorre stemmen op mannelijke stemmen, wat voor mannen aangenamer is.

 

 

ALTIJD AL GEZEGD DAT IK ER NIETS AAN KON DOEN!!!!! :D

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: looney2
za 26 jan 2008, 19:32 |bron :telegraaf

AMSTERDAM - De stem van een vrouw is veel te moeilijk voor de meeste mannen. Een man moet namelijk zijn hele brein moet aanspreken om een vrouwelijke stem te kunnen ontcijferen.

Vrouwen zijn dus niet alleen gevaarlijk achter het stuur,ook als ze tegen je praten kun je zomaar tegen een boom rijden.
Een pratende GPS(navigatie) met vrouwenstem is dus ook levensgvaarlijk. shocked
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat alleen bij mannen met een hoog stemmetje,

ik raak eerst onbehaaglijk en vervolgens wil ik er

niets meer van snappen.

 

HG CC

 

PS ik krijg al de rillingen als ik er maar aan denk . . .

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Maar ik kan nu eindelijk tegen met goed fatsoen tegen de vrouw zeggen dat ik het niet gehoord heb.

 

Zonder dat ze daar moeilijk over kan doen.

 

( nu nog hopen dat ik met de huwelijks voltrekking een vrouwelijke ambtenaar heb)

:D :D

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satellite Europe
Vandaar dat die Mark Marie Huibregts zo iritant is!


'neeee neee neee neee hahah neee neee neee neee'

das die toch. Dat is ook irritant met lage stemmen.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...