Kralingen Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Hallo. Ik stoor altijd al aan het feit dat ik geen pip kan zien bij gecodeerde programma's. Ik heb een standaard CD-module. Is het mogelijk om het te zien bij twee modules? Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN
Moderator wiz Geplaatst: 28 januari 2008 Moderator Geplaatst: 28 januari 2008 Neen, dat zal niet gaan werken. De inverto is domweg niet in staat om 2 streams tegelijk te decoderen. Met een aston dual kan je wel binnen een transponder pippen, maar dat is het dan wel. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Murdock Geplaatst: 29 januari 2008 Geplaatst: 29 januari 2008 Met twee modules en twee kaarten gaat dit wel. Of dit de investering waard is? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Kralingen Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur Geplaatst: 1 februari 2008 Dan doe ik het lekker niet. Bedankt voor de info! Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen