Jürgen Geplaatst: 28 januari 2008 Geplaatst: 28 januari 2008 Wie weet raad op het volgende probleem. Sinds vanmorgen heb ik op mijn 7700 regelmatig geen ontvangst meer met mijn Aston 1.07 v2.18 i.c.m. de groene CD kaart. Het groene Led`je van de Aston module brandt dan wel maar de boodschap ‘Geen of gecodeerde uitzending’ blijft verschijnen. De 7700 herhaaldelijk uit- en weer aanzetten of de kaart eruit en weer erin levert geen beter resultaat op. Het ligt in 1e instantie niet aan de module of de kaart want dezelfde combinatie functioneert wel continu en uitstekend in de TF5510PVR. Als ik mijn Irdeto Access module met de Irdeto EpsilonCard in de 7700 plaats dan kan ik wel alle gecodeerde zenders onmiddellijk ontvangen. Dus nu zou je weer kunnen veronderstellen dat het ook niet aan de TF7700 ligt. Het vervelende hierbij is ook nog dat de Aston module het af en toe wel weer doet. Als ik de goed werkende Irdeto module enkele malen met de Aston module omwissel kan het zo maar gebeuren dat de Aston met eens weer functioneert. Enige suggestie? MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Bart Bouwmeester Geplaatst: 29 januari 2008 Geplaatst: 29 januari 2008 Kan het helaas alleen maar bevestigen. Werking van de Aston Cam is ook in mijn TF7710PVR niet stabiel helaas. CDS kaart werkt bij mij nog het beste met mijn Diablo Light Cam. Hopelijk zijn we over een paar weken van deze ellende af wanneer eindelijk de beloofde FW update komt! Groeten Bart Bouwmeester
Gast satbird2002 Geplaatst: 29 januari 2008 Geplaatst: 29 januari 2008 ook met de diablo hik ups, aston 1.05 werkt het beste tot nu toe
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen