Ga naar inhoud

[TF5000PVR] Via zenders zoeken alleen radio zenders gevonden

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen, via de TF5000PVR wilde ik een nieuwe zenderlijst aanmaken, waarbij ik alleen de radio zenders te pakken krijg voor Astra en de TV zenders niet binnen komen.

Hieronder mijn gegevens, dit is mijn eerste kennismaking met dit forum en heb het TopFiled forum tot halverwege vorig jaar teruggekeken.

Syst ID 406

Loader version L4.06

Device version V5.3.20

Firmware version TF-NPC 5.13.62

Laatste Update Augustus 08-2007

Voor zover mijn kennis reikt is dit de laatste Update.

Ik heb een ander CD abonnement zodat ik de uitbreiding van het pakket wil benutten. Hiernaast heb ik boven een TF5000CI, welke alleen Astra binnen krijgt. Beneden op de TF5000PVR: Astra, Astra2, Hotbird. Eurosat is weggevallen, die zal ik wellicht opnieuw moeten africhten ook al zit het op een schotel...

graag jullie reactie, rinse

Geplaatst:
Origineel bericht van: rfjrinse
waarbij ik alleen de radio zenders te pakken krijg voor Astra en de TV zenders niet binnen komen.

Misschien zendergeheugen vol ? Haal eerst eens een aantal tv-zenders eruit en probeer opnieuw.

Rico

Xtrend ET9500 Openpli, Xtrend ET6000, Wavefrontier T55 met positie's 3e,9e,13e,19e,23e en 28e

Geplaatst:

In mijn gedachten lijkt het er meer op dat het keuze-menu voor

zenderzoeken op ALLEEN RADIO zal staan......

Groetuhhh...Omanski.

--------------------

CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium

Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.

Geplaatst:

Hartelijk dank voor het meedenken,

de *.std via SetEdit gedownload en kom ik tot het volgende:

1996 TV zender, 617 Radio zenders, 1715 (3000) transponders, 256 providers: total 2613 (5000).

Volgens mij ruimte genoeg voor nog meer zenders. Ik heb een aantal zenders via het menu van de tuner verwijderd en dan weer een zoek opdracht gedaan, waarbij weer alleen radio zenders worden weergegeven.

Geplaatst:

Dank voor de suggestie, alleen kan ik via het menu op de tuner geen optie ontdekken die selectief TV of Radio zenders kan laten zoeken, gr. Rinse

Geplaatst:

Citaat:
via het menu op de tuner geen optie ontdekken die selectief TV of Radio zenders kan laten zoeken

Sorry maar je hebt gelijk Rinse.....

Nu is zendersinlezen geen dagelijkse bezigheid, en dan heb ik

hier ook nog meerdere merken, dus ik ben bang dat ik met de

Philips in de war ben..... blush

Groetuhhh...Omanski.

--------------------

CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium

Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen