cookie monster Geplaatst: 10 april 2008 Geplaatst: 10 april 2008 Zie je , er is dus een verschil tussen Nederlands & (mijn) Vlaams C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Rocketscientist Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 "“en dan wil ik wel vooraf weten of alle benodigdheden hier wel verkrijgbaar zijn” m.z. Bruidslijst. je weet wel zo een lijstje dat een dat een aanstaand echtpaar achterlaat bij een kadowinkel zodat de gasten kunnen kiezen. In dit geval dus de apotheker. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Con Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Ooit word ik paus Weten jullie dat ik zonder twijfel op een dag ooit paus zal worden ? Want wie wordt er paus ? Antwoord : de beste onder de kardinalen. En wie wordt er kardinaal ? Antwoord : de beste onder de bisschoppen En wie wordt er bisschop ? Antwoord : de beste onder de DEKENS En wie is de beste onder de dekens ? Voilà, nu zijn w'er... HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Johan45 Geplaatst: 22 april 2008 Geplaatst: 22 april 2008 Verder in Nieuwe moppen deel 3 Dit draadje werd wat te lang. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten