Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij Canal Digitaal staat bij mij op de facturen een oude adres (die kan ik via internet opvragen). Terwijl in de website van CD wel het juiste adres van mij vermeld wordt. En de correspondentie waarbij zij mij brieven sturen gaat wel naar het juiste adres. Kan het zijn dat CD met verschillende afdelingen werkt waarbij, de ene afdeling wel met het juiste adres werkt en het andere niet?!

Geplaatst:

Heeft misschien de nieuwe bewoner van je oude adres ook een schotel en deze misschien zelf op jouw naam staan??? Gezien je andere topic wordt je zaak steeds verwarrende en vreemder...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Nee, dat kan niet. Omdat de bewoner geen schotel heeft.

Destijds heb ik een adres wijziging doorgestuurd. Ik mag toch aannemen dat ik er geen 2 hoef te sturen!

Ik heb een nieuwe topic aangemaakt, dat staat buiten die afsluit kosten.

Geplaatst:

Via my-CanalDigitaal kun je toch je adres zelf wijzigen. Dat heb ik ruim 2 1/2 jaar geleden zelf ook moeten doen.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

zelf beetje actie ondernemen is ook belangrijk!

Geplaatst:

Die heb ik natuurlijk al lang en breed gewijzigd. Ik heb CD hier op de hoogte van gesteld, maar het facturatie adres blijft gewoon staan op het oude adres. Aangezien ik mijn facturen via de website kan opvragen heb ik hier natuurlijk wel inzage op.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen