Gast Invertist Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 Klinkt als een verkoper die de weg kwijt is. Ook veel verkopers denken dat een twin-ontvanger zoals de Inverto een dual-CAM nodig heeft. Nee dus. Overigens: jij hebt het nu over een Matrix Reborn, ik had het over een Matrix Revolutions. De eerste ken ik niet, de tweede doet het goed.
peldoman Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Geplaatst: 30 januari 2008 Ja klopt, MatrixReborn is een nieuwe cam die is uitgekomen. De MR heeft ie niet. Dus met een MR of MediaGuard werkt het prima? ook het opnemen? Ja,ja het is allemaal niet even gemakkelijk!! MaxPlus /TF6000cok/ triax 78cm TF5300k pvr.
Gast Invertist Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 Voor het opnemen is geen CAM benodigd: dat gebeurt gecodeerd (waar van toepassing). Pas later wordt de opname gedecodeerd. Kijken naar een gecodeerd kanaal en het (later) decoderen van een opname stellen dezelfde eisen aan de CAM. Als (live)TV kijken gaat, gaat het later decoderen ook. De Matrix Reborn is een CAM die ook al langer bestaat. Van de Revolutions weet ik dat die in de praktijk goed door FTA wordt ondersteund (althans in de afgelopen twee jaar: bij dit soort zaken heb je nooit garantie over de toekomst).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen