Littlesat Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 Die regionalen kunnen ook op de sat. Alleen is dit te duur.... Via de smartcard is namelijk te regelen dat je een bepaalde regionale alleen in een bepaalde regio kunt ontvangen... Afhankelijk van het adres waar die kaart op staat. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Paullo Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 Wel als dat betalend wordt, dan mogen ze voor wat mij betreft hun Canvas+ houden. Dat zal een succes worden. Ze willen cultuur promoten, maar dan moet je ervoor gaan betalen. Wat een grap. En wat is dan de volgende stap. Betalen voor elke voetbalmatch die ze nog bijkomend gaan uitzenden. Het minimum toch wel voor een openbare dienst is dat de programma's gratis via Dvb-t worden aangeboden. We betalen er al voor om ze te laten produceren. Nu hetgene ze van plan waren uit te zenden is - althans voor mij - niet van die aard dat ik het zal missen en als ik naar de Elisabethwedstrijd wil kijken, neem ik wel RTB-sat, Arte of kijk ik naar de RTBF via DVB-t. Probleem ook opgelost. Greets
chukky2 Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 Beste vriend , ik weet niet of je mee bent , maar bij INDI mag voorlopig geen gebruik gemaakt worden van interactief!!
chukky2 Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 of wel valt dit niet onder dat gedeelte , we zullen afwachten
Gast Paullo Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 In "De Standaard" van heden staat er omtrent dat probleem een korte mededeling. De oplossing zou erin bestaan Canvas+ door te geven via het mozaiekkanaal. Greets
W3ird_N3rd Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 Origineel bericht van: Paullo Dat zal een succes worden. Ze willen cultuur promoten, maar dan moet je ervoor gaan betalen. Wat een grap. En wat is dan de volgende stap. Betalen voor elke voetbalmatch die ze nog bijkomend gaan uitzenden. Als het zo doorgaat komt er een moment dat de "gratis" publieke zenders een soort demo's worden en je voor de echte content moet betalen. Ook al met die themakanalen hier. Nu komt Kassa 2 gelukkig nog op Nederland 2, maar er is ook spul op die themazenders te zien wat daar niet op komt. En mij maak je niet wijs dat de kosten voor de productie van Kassa 2 nu 100% los staan van de uit belastinggeld betaalde kosten voor Kassa. Het is wel gratis via internet te bekijken, maar die gesloten WMV zooi kan ik ook amper een alternatief noemen en dan heb ik het nog niet over de beeldkwaliteit daarvan gehad. Misschien gaat het net als de NL commerciëlen. Daarbij kijken we naar reclame èn we betalen abonnementsgeld. Misschien komt er een dag dat de publieken ook alleen met een abonnement te zien zijn, met reclame èn betaal je er ook nog via de belasting voor. Op een of andere manier zou het me niet eens zo heel erg verbazen. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen