MySat Geplaatst: 29 januari 2008 Geplaatst: 29 januari 2008 Ik wil bij mijn pa het originele ADSL modem vervangen door een alternatief. Hij krijgt een 20m Telfort abo. Heeft iemand dit reeds al succesvol gedaan ? Zo ja welke settings gebruik je bij het juist aansluiten van het alternatieve modem ? Heb je ook de ADSL accountgegevens hebben (user/passw) of is dat niet nodig... Alvast bedankt Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
Gast aart44 Geplaatst: 29 januari 2008 Geplaatst: 29 januari 2008 Mode:Routing Encapsulation:Enet Encap Multiplexing:LLC Virtual Circuit ID VPI:0 VCI:34 Of je met een vreemd modem de inlognaam en het wachtwoord nodig hebt weet ik niet. Met de Zyxel niet maar de naam en wachtwoordt heb je toch gewoon bij de hand houden.
Gast rened Geplaatst: 29 januari 2008 Geplaatst: 29 januari 2008 volgens mij is het aansluiten en internet opstarten en je word verwelkomt en word je gevraagd om te aktiveren en dan de modem herstarten en je zit op telfort zo was het hier tenminste
MySat Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Geplaatst: 30 januari 2008 Top ! Bedankt... En nu kijken of de firmware het aan kan.... Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
Gast rened Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 draait hier gewoon perfect vanaf dag 1 al en lekker goedkoop vergeleken met die kpn
Gast arnoldmovies Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 ze hebben wat vertraging voor het inloggen email en telefoon aanmeldingen 1 a 2 dagen maar internet werkt super
MySat Geplaatst: 31 januari 2008 Auteur Geplaatst: 31 januari 2008 Origineel bericht van: rened volgens mij is het aansluiten en internet opstarten en je word verwelkomt en word je gevraagd om te aktiveren en dan de modem herstarten en je zit op telfort zo was het hier tenminste Hoe start jij internet op ? Via een webbrowser ? Maar dan heb je toch al internet... (en dus een werkende ADSL verbinding.) Ik wil het telfort modem vervangen door een ander merk (non-Telfort). Vandaar de vraag. Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
WPW Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Dat is dan tog geen probleem? aansluiten, pc deraan, instellingen aanpassen, reboot en klaar ben je. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast rened Geplaatst: 5 februari 2008 Geplaatst: 5 februari 2008 je hoeft niet eens wat aan te passen mijn schoonpa heeft nu ook telfort Zelfs hij heeft het voor elkaar gekregen Hij had nog nooit een modem vervangen of dergelijke is echt super simpel telfort modem er achter hangen en computer aan en je drukt op internetexplorer en dan word je verwelkomt en die geeft aan wat je moet doen met je muis op activeer klikken en modem uit en aan zetten en voila Het is net de reclame
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen