Ga naar inhoud


RTL 8 niet in het Set Top Box pakket


rolandroland

Aanbevolen berichten

@Edwin,

 

Met het gevolg dat degene die het Familiepakket hebben genomen voor de Belgen gaan downgraden... Met het gevolg dat CDS minder inkomsten krijgt...

 

Eigenlijk is het nog eenvoudiger. Het SetTop pakket moet stoppen en je moet minimaal het Basispakket nemen. Vervolgens kan dit Basispakket van 8.95 naar bijvoorbeeld 7.95 (het mag een euro duurder dan DVB-T, de kwaliteit is beter en je hebt meer zenders met satelliet) en het Familiepakket (en overige pakketten) kunnen dan ook een euro goedkoper.

 

Ben benieuwd wat die mensen die nu het SetTop pakket hebben hier van zeggen. Die betalen nu 4.17 Euro per maand hier. Die gaan er dan slechts 2.78 op achteruit, maar toch meer dan 50%. Hebben ze wel RTL-8, NGC, Discovery en de MTVs erbij.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Digital IQ
Origineel bericht van: fullHD
Origineel bericht van: m.boretti
Ik zit zeer regelmatig tegen de voet van de Pyreneeen aan (Zuid-West Frankrijk).
Ik heb een doogewoon DVB-t ontvangertje gekocht voor 20 euro, bij een groot warenhuis.
Met een kamerantennetje, kijk ik 16 Franse kanalen, gratis en voor niets, in perfecte kwaliteit.
Voor ontvangst van de Nederlandse kanalen, via de sat, moet ik betalen, en is de kwaliteit een stuk minder.


Klopt ik vind het ook in en in triest dat wij voor een vergelijkbaar pakket in Nederland wel moeten betalen.
In alle landen om ons heen behalve Belgie liggen ze in een deuk als ze dit zouden weten.


@Koffieleut (want nu weet ik echt 100 procent zeker dat jij het bent - dit roep je namelijk ook altijd al jarenlang in monoloog op Sat.mag.) : als je geen verstand hebt van kosten en economische systemen moet je niet zo dom roepen. In Duitsland werken de zenders met de commerciële zenders met etherlicenties die ze vaak analoog ook al hadden; Engeland net zo en er is een deel betaal tv, Frankrijk net zo, Spanje net zo! België is net als Nederland publiek FTA maar als er een heel pakket komt en die plannen zijn er dan wordt het misschien m.u.v. VRT TV echt een DVB-T betaalpakket!


Link naar reactie
Delen op andere sites

Men kan beter het etallagekanaal in het basispakket stoppen en deze omruilen met RTL8.

Verders hoort de radiozender Classic FM niet in het familliepakket maar in het basispakket.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Digital IQ
Origineel bericht van: dwendy
Men kan beter het etallagekanaal in het basispakket stoppen en deze omruilen met RTL8.
Verders hoort de radiozender Classic FM niet in het familliepakket maar in het basispakket.


Da's een kwestie van onderhandelen geweest; eerst was Classic FM er een tijd niet, nu wel maar dan wel familiepakket. Ik kan het niet verkeerd vinden; op de kabel kost Classic FM ontvangen ook meestal rond de E16 per maand.....(!).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
En in Nederland zijn Nederland 1,2 en 3 inclusief de regionale publieke omroep (L1, Omroep Brabant, etc...) ook FTA.


Iemand die denkt met een ontvangertje en schoteltje gratis NL1/2/3 uit de lucht te kunnen plukken net als de BBC's en Duitsers komt bedrogen uit. wink
Je hebt tenminste een seca cam + CDS smartcard + bijbehorende jaarlijkse fee nodig, ik noem dit alles behalve FTA.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het hier over Digitenne... En een maandelijkse Fee voor Nederland 1,2 en 3 voor de schotel is niet nodig. Dit is na aanschaf van het seca spul gratis(!) Het moet alleen helaas gecodeerd worden omdat buitelandse programm's niet gedubbed worden op de Nederlandse TV

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
een maandelijkse Fee voor Nederland 1,2 en 3 voor de schotel is niet nodig.


Ik zei "jaarlijkse". wink
Correct me if i'm wrong maar je moet toch ieder jaar een bepaald bedrag voor de smartcard betalen? (ik weet niet hoe dat bij CDS in elkaar steekt maar dacht zoiets opgevangen te hebben)
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Digital IQ

 

Bij TV Vlaanderen zit Classic FM in het basispakket voor 9,90 euro/maand.

Beetje raar dat een Nederlandse zender in Vlaanderen goedkoper te beluisteren is, dan in Nederland.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel off-topic kwesties zie ik hier. België 1 en 2 zitten voor het bedrag van € 6,95 bij Digitenne in. Bij CD moet je daar weer extra voor neertellen. Ik denk dat mensen sneller Digitenne zullen nemen dan een schotel antenne. Maar goed wie ben ik. Afhankelijk van iemands keuze kan die kiezen voor CD of Digitenne. Daar is een ieder vrij in. Het liefst zou ik zien dat je zelf een zender pakket mag samen stellen en daarvoor betalen. Nu stelt Digitenne/UPC/CD grotendeels jouw pakket samen. Dus jij wilt bijvoorbeeld alleen RTL4 ontvangen om maar wat te noemen. Dan hoef je bijvoorbeeld alleen voor RTL 4 te betalen en verder niet. Of weer een ander RTL 4 en SBS 6 et cetera.

 

Zenders Digitenne:

 

http://www.kpn.com/tv/digitenne/Zenderoverzicht.htm

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rolandroland
Het liefst zou ik zien dat je zelf een zender pakket mag samen stellen en daarvoor betalen.Dan hoef je bijvoorbeeld alleen voor RTL 4 te betalen en verder niet. Of weer een ander RTL 4 en SBS 6 et cetera.


Ik zou me dan kunnen voorstellen dat er voor zo'n systeem forse
administratiekosten in rekening werden gebracht voor al het
aan-en uitschakelen. Dus wat schieten we ermee op? tired

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rolandroland
Veel off-topic kwesties zie ik hier. België 1 en 2 zitten voor het bedrag van € 6,95 bij Digitenne in. B
{knip}


Inderdaad zeer off-topic. Doe er dan zelf ook niet aan mee zou ik zeggen. Ik zelf zal even on-topic blijven. Mis gezien de programmering rtl-8 niet. Hoeft voor mijn ook niet in het Set Top Box pakket. Stel het pakket zou dan nog duurder worden...

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...