AANDTOP Geplaatst: 29 januari 2008 Geplaatst: 29 januari 2008 Hallo satelietisten, Bij mijn Topfield4000 moet ik steeds handmatig bijstellen via de INSTALLATEURSMODUS als ik van sateliet wissel. Via de usals (gebruiker) kom ik niet meer op een andere sateliet terecht. alleen nog maar via installateurmodus ! Het herberekenen, Limiet uit, heb ik al diverse maelen geprobeerd. RAAR RAAR de Politiepet wie helpt mij verder ? AAndtop
Gast aart44 Geplaatst: 29 januari 2008 Geplaatst: 29 januari 2008 Waarom stel je deze vraag niet in het Topfield forum?? Heeft weinig met zenderlijsten en freqenties te maken maar een fout in je instellingen!!
AANDTOP Geplaatst: 29 januari 2008 Auteur Geplaatst: 29 januari 2008 geen problemen om deze in het topfield forum te plaatsen alleen de pech dat hierop niemand reageert !! bovendien ben ik niet aan mijn instellingen geweest van een op de ander dag werkt het automat.zappen naar een ander sateliet niet meer ! En geloof maar Aart dat ik de instellingen van mijn Toppie ken Toch alvast bedankt ! Aandtop
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen