Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

ik heb een opname van 6 uur,maar door een of ander reden,heb ik de verkeerde cam geselecteerd,waardoor de eerste 20 minuten "zwart" zijn.Ik heb dus tijdens het opnemen de juiste cam geselecteerd,doch de eerste 20 minuten zijn "zwart".Nu kan ik wel met VLC het ts bestand bekijken,doch is het mijn bedoeling het om te zetten naar dvd,maar dit lukt niet,denkend dat hij het niet herkend als video.

Ik heb diverse editors geprobeerd van alldj,van womble en anderen,helaas zonder succes.Toch zou ik graag deze opname nog redden,echter is het mij nog niet gelukt.Wie heeft zinnige tips voor mij?

off toppic:het is nu vervelend,dat ik iedere keer mijn firewall moet afschakelen om een bericht te posten sinds de nieuwe layout.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

• 2 weken later...

• 1 maand later...
Geplaatst:

*.ts extensies zijn high definition television stream files en kunnen enkel omgezet worden met HDTV2DVD prg (gratis op internet)gemakkelijk om mee te werken,er staat een view bij op de download pagina en daar wordt alles haarfijn uitgelegd hoe je het moet doen dit prg zet ts om in audio ts en video ts die kun je dan weer in shrink inladen en knippen en dan op dvd branden die door de dvdplayer zonder probleem wordt weergegeven zelf lipsynchroon.

grt

zorba

Zorba

VUDUO4kSE- VU Duo²- X-trend 4000

Geplaatst:
Origineel bericht van: Zorba
*.ts extensies zijn high definition television stream files en kunnen enkel omgezet worden met HDTV2DVD prg

Hoe kom je daarbij ?????
Ik doe het al jaren met DVR Studio pro en werkt fantastisch.
Is trouwens geen freeware.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Geplaatst:
Origineel bericht van: Zorba
*.ts extensies zijn high definition television stream files en kunnen enkel omgezet worden met HDTV2DVD

.ts bestanden zijn gewoon transport streams en daar kan gelijk welke resolutie of standaard inzitten. SD, HD, MPEG2, MPEG4...

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen