Funfreak Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 Wie kan mij helpen aan een tandwiel voor de CD-lade van een Philips CD930 CD-speler? Reacties graag via pm.
Zilverster Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 @Funfreak, Ik heb zelf een CD950 waarvan de lade onderdelen vorig jaar zijn vervangen. Als het goed is kun je eens proberen om via de consumenten dienst van Philips deze te bestellen. Mocht het niet lukken, laat het dan even weten, ik zal je dan via PM een adres aan de hand doen ven de gene die de mijne met succes gerepareerd heeft, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
JohnO Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 ter info voor zoekenden heb je een voorbeeld ( foto) van hetgeen je zoekt? Het tandwiel Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
arnoldl Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 neem aan dat je het wiel uit de afbeelding bedoeld. deze is helaas niet meer leverbaar bij philips...
JBnl Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Is er misschien iemand die connectie's heeft bij philips en misschien weet of ze de mal nog hebben van dit tandwiel ? Zo ja dan heb ik wel interesse.... groeten,JBnl
Funfreak Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Geplaatst: 3 februari 2008 We kunnen ze ook samen bestellen in het buitenland. Ik heb inmiddels contact met iemand in Taiwan die ze wél kan leveren. Kosten ongeveer 17,50 euro per stuk + kosten betalingsverkeer. Vanaf 10 stuks worden ze goedkoper. Dat Philips ze niet meer kan leveren, is mij bekend. Voor 9 maanden terug kocht ik er via een webshop een voor 5 euro. Nu vragen ze hier in NL al 20-45 euro voor zo'n simpel stukje plastic. In feite is het wiel goed, alleen de tandjes zijn eraf. Ik ben al aan het zoeken naar alleen een tandwiel, zodat ik alleen dat gedeelte vervang en het vastlijm op het originele onderdeel. Misschien in de modelbouwwereld...
JBnl Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Die persoon in taiwan maakt ie ze zelf ? groeten,JBnl
Funfreak Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Geplaatst: 3 februari 2008 Graag on-topic blijven. Ze zijn 'Made in Japan'. De eerste generatie komt uit China, aldus deze persoon. Ik ben nog bezig met een contact dichterbij huis. Als dat wat wordt, laat ik het wel even weten. Alles valt of staat met de prijs. 45 euro voor zo'n tandwiel loont niet, voor dat geld koop je een andere speler tweedehands.
JBnl Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Die persoon in Taiwan is ook stukken duurder geworden met zijn tandwiel. groeten,JBnl
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen