Ga naar inhoud


Tijd voor een image, vinden jullie niet? ;)


Gast Siroj

Aanbevolen berichten

Ik praat natuurlijk over de originele image en de originele drivers. Zowel enigma 1 als ook de drivers worden in dat geval NIET door DGstation geschreven.

Bovendien is de relook 400S met enigma maar een single tuner en dus eerder te vergelijken met een DM600PVR of misschien een uitgeklede DM7020 en dan is het prijsverschil heel erg minimaal.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 77
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geloof mij, ook met de laatste images bv. Neumo 2.13.6 zijn er nog steeds lipsync problemen hoor. Ik neem regelmatig op en dat gaat niet altijd goed. Diverse images geprobeerd.

Ook ism Jaxc de HD helemaal gecleaned en een kale installatie gedaan. Nog steeds lipsync issues.

En wat dacht je van EPG? Ook niet helemaal lekker. En ja dat ligt ook aan CD. Maar vreemd vind ik wel dat op mn Philips ik nagenoeg altijd de correcte EPG heb, terwijl mn Relook deze zelfde informatie niet goed kan weergeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat spijt me dan, maar ik geloof je niet. Ik heb wel eens met opnames gezien dat er een lipsync probleem is, maar na 1 of 2 keer op pauze is het weg.

Ik kan me herinneren dat ik in het verleden wel eens problemen met het epg heb gehad, maar ik moet zeggen dat dat ook al weer maanden geleden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten slotte, lipsynck heb ik op de Dreambox en andere Linux decoders ook al wel gehad.

Ik moet toegeven dat dit vooral een Nederlandstalig probleem is, gebeurd zo goed als nooit op de franstalige zenders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat bij mij regelmatig niet goed. En als je het niet gelooft, mag je best komen kijken. Ik zal iets lekkers klaarzetten voor je :D

En ook het feit dat je het evt met een keer op pauze drukken op kunt lossen betekend dat het nog steeds een image is waar zeker verbeteringen in mogelijk zijn. Dit zijn de dingen waar je je nog steeds af en toe aan kunt ergeren. En dan vooral als de truc met de pauze knop niet werkt en je een out-of-sync opname hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt mij een leuk voorstel. wink

IK zal het in mijn achterhoofd houden als ik in de buurt ben.

 

Neen ik geloof je best dat het kan gebeuren maar ik heb dit met alle Linux decoders gehad en ik denk zelfs ook op de @Skybox die nochtans geen Linux was.

Ik spreek dan wel over live beelden.

Ik zal eens een test doen met een Nederlandse opname.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nu probeert een stelling neer te zetten dat een Relook met DGS gabeseerde software geen lypsync problemen heeft en een DM7000 en TD wel begin ik ernstig te twijfelen aan je objectiviteit.

 

De topicstarter stelde dat de DGS software zachtjes gezegd voor verbetering vatbaar is, en dat is zo. De vergelijking maken met andere recievers is niet relevant.

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stel gewoon dat je het met andere ontvangers ook hebt, niets meer.

En ook dat ik er weinig last van heb want bijna ontbestaand op niet CD of TVV kanalen.

Ik beweer helemaal niet dat de Relook beter is.

Voor mij is de minst slechte ontvanger die ik bezit de TD, maar ook niet perfekt.

En hopelijk de UFS910 als ik hem uiteindelijk in België vind.

Dat er een nieuwe firmware komt voor de Relook zou je enkel te danken kunnen hebben aan het Neumo Team maar voor DGS is het een oude decoder, dus vergeten.

Of dit terecht is, is nog een andere zaak waar ik mij niet over wil uitspreken.

Maar het hameren op de lipsync van de Relook terwijl het aan Cd ligt vind ik wel stilaan afgezopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er met een Dreambox geen last van en met mijn MaxPlus had ik ook geen last. Met de relook had ik het wel. Meestal liep het na een seconde of 6-7 redelijk in sync, maar bij opgenomen bestanden ging het altijd fout.

Het zal dus ongetwijfelt wel aan de relook liggen.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd ,

 

 

 

heb nu een twin tuner maar maak er geen gebruik van jammer genoeg..

 

Is een hele mooie receiver , maar je bent aan gewezen op de dgs img , en nu een pli .

 

Maar alle twee werken niet lekker , met een dgs is de synch niet lekker ,

de pli werkt lekker vlot maar ik krijg de hdd niet werkend.

 

 

 

ik ga dus terug naar een db en wel de 7020 heb ik eigenlijks meer vertrouwen in ..'

 

 

M.vr.gr Peter - de NL1PDV
VU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscam
uit de Friesche Havenstad Harns
Triax 80 cm 19.2 - 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...