Gast Ome Peter Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 ik heb mijn gmail account geimporteerd naar outlook Dit werk allemaal perfect op 1 ding na als ik via gmail zelf een email verzend,en vervolgens outlook opstart dan haalt outlook ook het verstuurde bericht op. Weet iemand hoe dit in te stellen dat hij verzonden berichten die ik via gmail.com heb verzonden,deze door outlook niet meer opgehaald worden
Gast hummiesat Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 Bedoel je nou Outlook Express of Outlook? Er is een wezenlijk verschil tussen die twee. Verder denk ik niet dat er iets aan te doen is. Als je via de webmail van je reguliere email iets verstuurd worden de verzonden items toch ook gesynchroniseerd dus de werking met Gmail is (terecht) niet anders.
exciter Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 Ik zal het juist erg vinden, als hij dit niet deed... Maar op je vraag in - kan je nergens opgeven, welke mappen je wel/niet wil synchroniseren? TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen