Con Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Origineel bericht van: cobes Ik wordt in augustus 55 jaar jong maar als je me ziet gaf je me meteen 80 groet cobes Wat moet jij een gelukkig man zijn. Veel vrouwen vallen op oude mannen en dan heb jij als voordeel dat je de vitaliteit hebt van een vijfenvijtiger . . . . . Iedreen gelukkig . . . . toch? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Fiene56 Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Geplaatst: 2 februari 2008 Ik denk dat het cobes er eerder om gaat om de titel Opa4all in de wacht te slepen. :D VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
leo1949 Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Origineel bericht van: Con Veel vrouwen vallen op oude mannen En dat heb ik nou altijd al gezegd: "OUDE KAAS IS HET LEKKERST." Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast paulvr Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Origineel bericht van: leo1949 Veel vrouwen vallen op oude mannen En ik heb al zo'n buikpijn... kunnen ze niet gewoon op de grond vallen???
Ome Merde Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 En dat heb ik nou altijd al gezegd: "OUDE KAAS IS HET LEKKERST." stinkt alleen zo nee, jong belegen, doe-mij-die-mah merDe deze ruimte is te huur
Elwin Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Ik denk dat jij de jongste bent... Ik ben ook 17, maar wordt in november 18...
Con Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Origineel bericht van: Ome Merde En dat heb ik nou altijd al gezegd: "OUDE KAAS IS HET LEKKERST." stinkt alleen zo :)merDe Hoe weet jij dat, ervaring? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Ou-Tannu Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 haha ik trekt t gemiddelde wel ff mee omlaag.. met mn 21 jaartjes Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Fiene56 Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Geplaatst: 4 februari 2008 Zag net dat onze Mod Puch vandaag 38 jaar jong geworden is. Bij deze van harte. Zal morgen de aktuele stand doorgeven v.w.b de gemiddelde leeftijd. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
kwajoep Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Nog twee weekjes 45 en dan ..... 46 ! Frank Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat
Pestvogel Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 En dat heb ik nou altijd al gezegd: "OUDE KAAS IS HET LEKKERST." Het is alleen jammer dat het zo brokkelt. Bovendien, waar jullie je het meest druk om maken, ben ik al vergeten ! Sterkte voor de komende jaren!
gl1100 Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Origineel bericht van: D.Quijote string4all Ik ben over de 120kg...zou mij dat ook misstaan??? Of je vind hem niet weer gr gl1100 Humax5400-ToH3.4Hot9.9-Astra/Hotbird
leo1949 Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 En dat heb ik nou altijd al gezegd: "OUDE KAAS IS HET LEKKERST." Die opmerking was van mij en niet van Ome Merde die zit nog in de meikaas periode. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Tonskidutch Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Origineel bericht van: Fiene56 Wat ik wel eens zou willen weten is, wat onze gemiddelde leeftijd op het board is. wel heb je nu alle antwoorden van de leden al eens in je rekenapparaat ingevoerd en het gemiddeld berekend? Ik blijf erbij; ik ben gemiddeld de helft van mijn huidige leeftijd cheers Get Back The Beatles
Fiene56 Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Geplaatst: 4 februari 2008 5 Posts hierboven staat dat ik het morgen bekend maak. De laatste stand met zo'n 100 antwoorden was een gemiddelde van 41.4 jaar.(de 96 jaar niet meegerekend) VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen