Digipaps Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Ik weet niet in welke maand je jarig bent, maar de dag dat je "gemaakt" bent ligt wellicht in het jaar ervoor digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
D.Quijote Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 @ Digipaps, ik zie aan je avatar dat je sinds je in Spanje woont zeer produktief bent Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Digipaps Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Origineel bericht van: D.Quijote @ Digipaps, ik zie aan je avatar dat je sinds je in Spanje woont zeer produktief bent Salu2, D.Quijote Hahaha...ja leuk he, bijna abuelo...zou toch gek zijn als je dat zo in de wieg ziet liggen..maar was effe aan het dollen.. on topic maar weer digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
paardengek Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Origineel bericht van: Digipaps Ik weet niet in welke maand je jarig bent, maar de dag dat je "gemaakt" bent ligt wellicht in het jaar ervoor Zeker weten, je bent ca 9 maanden voor je geboorte "gemaakt". Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Skysurfer Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Hoe kom je daar nou bij? Je wordt toch tussen de boerenkool geboren? Dat is mij altijd verteld, tenminste. En sommige fantasten hebben nog iets met een ooievaar....?!
leo1949 Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Origineel bericht van: "Paardengek" Zeker weten, je bent ca 9 maanden voor je geboorte "gemaakt". Nee dat lees je verkeerd die 9 maanden daarvoor werd de eerste paal geslagen en 9 maanden later is dan de oplevering. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
mereltje Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 bouwdatum of opleverdatum bij mij ook een vraagteken september 1955 geboren Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
satcat Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Vrouwen of meisjes op dit forum kunnen die ook Opa4all of spuit 11 worden?
Digipaps Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Origineel bericht van: mereltje bouwdatum of opleverdatum bij mij ook een vraagteken september 1955 geboren Opleverdatum is dus wel bekend !! digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Gast Pacman Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Origineel bericht van: Digipaps Origineel bericht van: mereltje bouwdatum of opleverdatum bij mij ook een vraagteken september 1955 geboren Opleverdatum is dus wel bekend !! Welnee, die worden alleen maar uitgesteld.
Pestvogel Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Ik wordt binnenkort 71 en wil graag genomineerd worden voor Opa4all. Groeten,Pestvogel.
Fiene56 Geplaatst: 2 februari 2008 Auteur Geplaatst: 2 februari 2008 Origineel bericht van: satcat Vrouwen of meisjes op dit forum kunnen die ook Opa4all of spuit 11 worden? Mocht een dame met de eer gaan strijken denk ik dat Merde wel de titel Oma4all gaat toekennen.De spuit-11 titel komt denk ik niet volgens de enquete op pagina 11. Het zal toch Broeki4all worden denk ik. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
gl1100 Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Dan doe ik ook mee:Nov/Dec 1954 zal er wel wat ergens gedeponeerd zijn,want Augustus 1955 begon voor mij het leren......dus 53 dit jaar. gr gl1100 Humax5400-ToH3.4Hot9.9-Astra/Hotbird
D.Quijote Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Als er een dame de jongste is maken we er string4all van Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
cobes Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Ik wordt in augustus 55 jaar jong maar als je me ziet gaf je me meteen 80 groet cobes if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen