Satlook Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Niet naar gekeken Prima DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Gast Filke Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 Bedankt, ik ben echter wel een leek. Met Winrar heb ik via "extract to" het 51592.rar bestand in een apparte map geplaatst. Het is een XLM file die ik echter niet via de Satchannellisteditor kan openen. Dit programma heeft 4 *.dat bestandjes nodig, krijg ik als melding. Wat doe ik verkeerd?
PaulCl Geplaatst: 14 december 2008 Geplaatst: 14 december 2008 In SatChannelListEditor: Options Settings Receiver: UFS910-XML ipv UFS910-RAW Mvg, Paul Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Gast Filke Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Het is gelukt. Bedankt voor de hulp. Ik merk echter dat niet alle zenders van TV Vlaanderen beeld geven, nl. bij Trace, motors, Fr2 en Fr3 krijg ik de melding dat ik geen abonnement heb daarvoor, terwijl deze wel in het TV Vlaanderen pakket zitten. Weet u raad hiervoor?
Gast aart44 Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Origineel bericht van: Filke Het is gelukt. Bedankt voor de hulp. Ik merk echter dat niet alle zenders van TV Vlaanderen beeld geven, nl. bij Trace, motors, Fr2 en Fr3 krijg ik de melding dat ik geen abonnement heb daarvoor, terwijl deze wel in het TV Vlaanderen pakket zitten. Weet u raad hiervoor? Dat zal dan liggen aan de gebruikte ci module.
Gast Rabbit1 Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: Filke Het is gelukt. Bedankt voor de hulp. Ik merk echter dat niet alle zenders van TV Vlaanderen beeld geven, nl. bij Trace, motors, Fr2 en Fr3 krijg ik de melding dat ik geen abonnement heb daarvoor, terwijl deze wel in het TV Vlaanderen pakket zitten. Weet u raad hiervoor? Dat zal dan liggen aan de gebruikte ci module. Denk ik niet, Filke gebruikt een originele module van TVV. Daar zegt men gewoon dat een upgrade van de software noodzakelijk is. Kan te zien hebben met de omschakeling naar Seca 3.
Gast aart44 Geplaatst: 18 december 2008 Geplaatst: 18 december 2008 Origineel bericht van: Rabbit1 Denk ik niet, Filke gebruikt een originele module van TVV. Daar zegt men gewoon dat een upgrade van de software noodzakelijk is. Kan te zien hebben met de omschakeling naar Seca 3. De Kathrein heeft geen kaartslot dus ten alle tijden ligt het aan de ci module. Misschien dat een Aston ci module er geen probleem mee heeft, of de TVV ci module te upgraden is vraag ik me af de laatste update was dacht ik van juli 2007.
Gast Rabbit1 Geplaatst: 19 december 2008 Geplaatst: 19 december 2008 De module is voorzien van de laatst beschikbare software.Ja, als TVV zijn eigen module al niet meer ondersteund.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen