Ga naar inhoud


Echostar 7000


Gast

Aanbevolen berichten


De Echostar 7000 gaat ongeveer eind september in Nederland op de markt komen en waarschijnlijk ongeveer fl.2300,00 kosten.<P>We kunnen bijna niet wachten....<P>Groeten, CK cool.gif" border="0cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar je schijnt wel waar voor je geld te krijgen.<BR>o.a analoog en digitaal,natuurlijk de ingebouwde schijf,en het schijnt zelfs mogelijk te zijn de harde schijf direct met je pc te kunnen benaderen.Dus opgenomen films<BR>kunnen in zeer hoge kwaliteit op cd gezet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is allemaal leuk en aardig maar zeer zeker geen 2300,00 waard!<BR>De richtprijs zou +/- 1900,00 zijn en dat gaat nog net voor een ontvanger/pvr met die specificaties. Het is en blijft "made in Korea" en dus moet de prijs ook naar van hand zijn.<P>Toxic[Q]<p>[ 05-08-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps! Wat een reactie's.<P>Voor de duidelijkheid, deze prijs heb ik niet officieel vernomen maar van horen zeggen.... rolleyes.gif" border="0rolleyes.gif" border="0 <P>Wel enigzins bedenkbaar:<BR>Het huidige vlaggenschip (de AD3000) kost in de meest luxe uitvoering ongeveer fl.1500,00<BR>Tel daar een honderdje of 6 bij op voor de harde schijf (vergelijkbaar bij Nokia en Kathrein) en nog eens 1 of 2 voor de extra's (mp3, usb) dan kom je toch wel aan die prijs.<P>We zullen moeten afwachten totdat de prijs met zekerheid bekend is... laugh.gif" border="0 <P>Groeten, CK cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prijs van de Echostar 3000IP (zonder VA) was ook al veel te hoog! FL 1500,00 voor een ontvanger met 2 x CI en positioner is in vergelijking met de concurrentie veel te duur. Denk aan een strong 4375 of een Manhattan 2500APCI om maar 2 voorbeelden te noemen.<BR>Voeg daar een HARDDISK van 350,00, een USB aansluiting van max 25,00 en een IDE controller van max. 50,00 aan toe en je zit op 1925,00. Vergeet niet dat harde schijven, MIPS processoren en geheugen de afgelopen 2 jaar ook nog eens enorm in prijs zijn gedaald. Dan mag je tot de conclusie komen dat de ontvanger met 2300,00 gewoon veel te duur is. Zelfs met 1900,00 zou men bij echostar nog aan de hoge kant zitten. Als ze deze ontvanger enigszins willen gaan verkopen zullen ze hem aantrekkelijk moet prijzen.<BR>Voor + Fl. 1900,00 zullen de meeste hobbyisten en TV fanatici hem namelijk gewoon laten staan.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]<P>P.s. MP3 ondersteuning heeft niets met hardware te maken maar is een software aanpassing.<p>[ 06-08-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee natuurlijk niet, maar het rechtvaardigt in geen enkel geval die hoge prijs.<BR>Het is en het blijft "slechts" een satelliet ontvanger met positioner en PVR. Die USB aansluiting maakt geen Fl 500,-- goed hoor. Dat is n.l. een van de goedkoopst te realiseren aansluitingen in productie. (ethernet, parallel of SCSI zijn vele malen duurder)<BR>Over de ontvanger zelf ben ik ook erg enthousiast -als alles gaat werken als beloofd- maar de prijs is naar mijn mening absoluut minstens FL 400,-- te hoog.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste CK,<P>Als je een beetje om je heen kijkt kost dat vlagenschip AD 3000 IP V in de regio D*n H**g fl. 1329,-- en de AD 3000 IP fl.1239,--<BR>en ik vind dat best wel mee vallen als je kijkt naar het besturings menu, en de opties alleen nu nog in het zilver dat zou mooi zijn, of wachten op de Echostar 7000 ja die is in het zilver maar ja zit je te wachten op een HD in je ontvanger??. <P>Greetings Admirals

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, oke...<BR>Zoals ik al zei: Die prijsstelling heb ik me ook maar laten voorrekenen en vond ik vrij logisch klinken, vandaar m'n posting frown.gif" border="0 <P>Op de meeste plaatsen waar ik kijk/shop staat de AD3000+via nu voor fl.1449/1499,00<BR>En natuurlijk is er altijd wel een 'leverancier' te vinden die het goedkoper doet, maar die H**gse prijzen was ik nog niet tegengekomen laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>En dan de HD: Tja, mijn VCR staat al jaren doelloos onder de TV. Hoofdzakelijke reden is de ronduit slechte VHS-kwaliteit, dat krijg je nu eenmaal als fervent schotelkijker......<BR>De laatste anderhalve week heb ik een Nokia 9902 te leen gekregen en druk mee gespeeld. <BR>Ondanks de bugs die in de huidige software zitten, moet ik zeggen dat het voor mij duidelijk is geworden; MIJN volgende ontvanger krijgt een harddisk!!!!<P>Gelukkig is er voor ieder wat wils <P>Groeten, CK cool.gif" border="0cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erg leuk allemaal die prijzen. Het gaat er toch om wat iets je waard is !!<P>Overigens op de zwarte markt in Beverwijk of die in Vleuten koop je al een Ad3000IP+VA voor zo'n f. 1150,00 nieuw in de doos.<P>Groeten<P>Dutchdancer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...