Gast pontje Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 heb smartwi met draad.met me humax werkte hij perfect . maar op adimo jazz niet moet ik wat omzeten ofzo wie weet het bvd
planetbitworld Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 Smartwi met draad bestaat niet. waarschijnlijk bedoel je de splitty cardsplitter. In deze splitty kun je geen firmware veranderen. Met de software van de Adimo kun je ook weinig aanpassen dus ik ben bang dat het niet gaat werken. Hopelijk heeft iemand anders op dit board nog wat tips voor je. 2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.
Alventali Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Gebruik je voor de Humax en de Jazz dezelfde kaart. ?? Ga ik er even vanuit dat je in de Humax geen CI gebruikt. En dat het probleem zit in het feit dat de ene een irdeto ontvanger is en de andere een seca ontvanger. Is ff een gokje Want ik weet niet of je bij de Humax een Irdeto kaart gebruikt. Of dat je daar een seca kaart met een CI gebruikte. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast pontje Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 ja gebruik seca card in de humax.met een astonmodele.dus seca kaart .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen