Pletskop Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 Hallo, Ik overweeg de aanschaf van een SmartWi v8. Alvorens de investering te doen zou ik wel willen weten of dit überhaupt werkt met mijn opstelling. Zijn er hier mensen die daadwerkelijk gebruik maken van een dergelijke oplossing en die kunnen confirmeren dat de combinatie Inverto 7000, TVV CAM + Card en SmartWi v8 werkt? Volgende vragen staan voor mij ook nog open: 1. kan de klep vooraan op Inverto dicht met de kaart erin? 2. kan de TVV smartcard nieuwe sleutels krijgen terwijl hij in de reader-hub steekt of moet je hem daarvoor af en toe in rechtstreeks in de Inverto plaatsen? Alvast bedankt voor de feedback, Peter Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)
Gast LoveSat Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 Origineel bericht van: Pletskop Zijn er hier mensen die daadwerkelijk gebruik maken van een dergelijke oplossing en die kunnen confirmeren dat de combinatie Inverto 7000, TVV CAM + Card en SmartWi v8 werkt? Volgende vragen staan voor mij ook nog open: 1. kan de klep vooraan op Inverto dicht met de kaart erin? 2. kan de TVV smartcard nieuwe sleutels krijgen terwijl hij in de reader-hub steekt of moet je hem daarvoor af en toe in rechtstreeks in de Inverto plaatsen? Als je slechts één receiver hebt heeft het geen zin natuurlijk. Maar anders: 0) Neem aan dat met TVV cam het ook gaat. Bij mij werkt het uitstekend met de CD smartcard. 1) De klep kan niet meer dicht 2) Nieuwe sleutels gaat automatisch bij CD. Met de CD niet nodig om card in de Inverto te plaatsen af en toe
Pletskop Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Geplaatst: 30 januari 2008 Origineel bericht van: LoveSat Als je slechts één receiver hebt heeft het geen zin natuurlijk. Dat is natuurlijk waar :-). Was vergeten te vermelden dat ik nog een tweede decoder heb [Lemon 042CI] waarmee ik de kaart wil sharen. Ik zou in beide toestellen een TVV CAM plaatsen. Als het werkt met een CD CAM en kaart, ga ik ervan uit dat dit ook zal werken met een TVV CAM. 't Is uiteindelijk toch hetzelfde bedrijf :-). Andere reacties/comments/advies altijd welkom! Peter Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)
Gast LoveSat Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 Ik gebruik Aston 2.18 cam 1* en Matrix Revolution 2*. Géén of nauwelijks problemen.
Pletskop Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Geplaatst: 30 januari 2008 Bijkomende vraag/opmerking. De website van SmartWi [www.xxxxxwi.net] lijkt niet meer te bestaan. Enig idee hoe dan zit met updates? Worden die door anderen ondersteund? Peter Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)
Gast LoveSat Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 Geloof dat ze (de site) te veel last hebben van span o.i.d. Komt allemaal goed.
Gast LoveSat Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Origineel bericht van: Pletskop Bijkomende vraag/opmerking. De website van SmartWi [www.xxxxxwi.net] lijkt niet meer te bestaan. Enig idee hoe dan zit met updates? Worden die door anderen ondersteund? Peter Is weer in de lucht. Enjoy
vladimirke Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Origineel bericht van: Pletskop Zijn er hier mensen die daadwerkelijk gebruik maken van een dergelijke oplossing en die kunnen confirmeren dat de combinatie Inverto 7000, TVV CAM + Card en SmartWi v8 werkt? Volgende vragen staan voor mij ook nog open: 1. kan de klep vooraan op Inverto dicht met de kaart erin? 2. kan de TVV smartcard nieuwe sleutels krijgen terwijl hij in de reader-hub steekt of moet je hem daarvoor af en toe in rechtstreeks in de Inverto plaatsen? Hier werken 2 Inverto's en 1 Sab Explorer met deze opstelling en dat werkt zonder problemen. De update komt ook binnen als de TVV kaart in de Smartwi blijft zitten. De klep van je Inverto kan helaas niet dicht. In het begin moet je waarschijnlijk even zoeken waar je de smartwi het beste zet. Hier viel het signaal weg als die in de buurt van de ontvanger stond. Nu staat die 2 meter van de ontvanger verwijderd en netjes verstopt achter een bloempot. De smartwi draait nog steeds op de software die er in zat toen ik hem kocht in augustus 2007.
Gast LoveSat Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 "Hier viel het signaal weg als die in de buurt van de ontvanger stond.". Dit had ik ook. Overigens ook in de gangkast waar de electro zit. Nu staat ie centraler met afstanden tot de drie receivers van resp. 5, 12 en 15 meter. Werkt perfect. Heb wel de laatste sw erin zitten (de T=0 terwijl het eigenlijk de T=1 zou moeten zijn maar die werkt niet bij mij)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen