Ome Merde Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 zijn er nog providers die ADSL en telefonie met 2 telefoonnummers (1 portering en 1 nieuw nummer) aanbieden ? Tiscali deed dit maar nu Telfort dit heeft overgenomen gaan ze, hoor ik net, dit niet aanbieden. alleen de huidige abonnee's van Tiscali (die dus zijn omgezet naar Telfort) met 2 nummers behouden dit ps. ik ben op de hoogte van voip-aanbieders. dit is geen optie in dit geval merDe deze ruimte is te huur
WPW Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 Origineel bericht van: Ome Merde ps. ik ben op de hoogte van voip-aanbieders. dit is geen optie in dit geval merDe Waarom niet? dit is vaak veel goedkoper. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Cobus R Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 internet + bellen (kpn) biedt dit wel aan maar zijn gewoon veel te duur en is volgens mij ook een zakelijk abbo. want heb hierna geken maar de maandelijkse lasten zijn nog hoger dan in mijn geval met isdn maar dat is een ander topic
WPW Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 Alle combi's zijn te duur en als je er voor kiest zit je er abbo-wijze aan vast voor een jaar met alle ellende als het niet werkt. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
peterk Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 Bij Compuserve is het mogelijk om twee nummers te krijgen. Normaal bij ADSL + Telefonie krijg je een extra Compuserve nummer maar je kan ook je KPN nummer laten porteren waardoor je in feite twee compuserve nummers hebt. Ik ben tot nu toe zeer tevreden over compuserve. Overigens is het technisch in feite een Tiscali product.
Tisnix Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 met Tele2 compleet heb ik 2 telefoon nummers. Ik kan het op de site niet vinden of het nog is bij nieuwe klanten, maar even bellen kan geen kwaad denk ik. VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /
Ome Merde Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Geplaatst: 30 januari 2008 okee, 2 ISP's waar ik het niet bij gezocht zou hebben. morgen ff polsen, thnx. voip-aanbieders is voor dit specifieke geval niet aan de orde, ze willen dat gewoonweg niet merDe deze ruimte is te huur
BIG M Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 wat bn je van plan dan ? je maakt me wel nieuwsgierig "i think, therefore i am"draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android4X TELENET hd-digicorders 500GBenog meer om op te noemen
Poetsdoekje Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Citaat: zijn er nog providers die ADSL en telefonie met 2 telefoonnummers (1 portering en 1 nieuw nummer) aanbieden ? Tiscali deed dit maar nu Telfort dit heeft overgenomen gaan ze, hoor ik net, dit niet aanbieden. alleen de huidige abonnee's van Tiscali (die dus zijn omgezet naar Telfort) met 2 nummers behouden dit \:\( ps. ik ben op de hoogte van voip-aanbieders. dit is geen optie in dit geval KPN internetplusbellen ik stuur je even een link via PM, vanwege reclame uitingen poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Ome Merde Geplaatst: 1 februari 2008 Auteur Geplaatst: 1 februari 2008 mhoa, ik ben voor iemand iets aan het uitzoeken. deze heeft nu een duur ISDN abonnement + een peperduur ADSL abbo. ik wil dit, goedkoper, omzetten naar een ander vorm van ADSL en telefonie. ik wil alleen geen "geouwehoer" qua uitval enzo .... merDe deze ruimte is te huur
ericb Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 xs4all: 1 * porteren. Altijd 2*08787 nummer gratis en evt. 2e nr betalen. Eric Only those who know the secret can read a stream of bytes
Ome Merde Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Geplaatst: 5 februari 2008 xs4all is te duur voor het doeleind wat ik er voor ga gebruiken. dit is trouwens ff bevroren, ergens in maart moet ik dit uitwerken.... merDe deze ruimte is te huur
marco24 Geplaatst: 5 februari 2008 Geplaatst: 5 februari 2008 Citaat: xs4all is te duur voor het doeleind wat ik er voor ga gebruiken. dit is trouwens ff bevroren, ergens in maart moet ik dit uitwerken.... is xs4all only ook te duur 29.95 per maand en geen kpn kosten meer.
Ome Merde Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Geplaatst: 6 februari 2008 da's de 1e 6 maanden zo, daarna komt er 10 eurie de maand bij. dit is een 2048/512 abbo, in mijn ogen te traag voor een stabiele voiplijn. ook krijg je als 2e nummer geen regio-nummer maar een 087 nummer. Het 20Mbps abbo van xs4all staat op 74,95 de maand en da's me te gortig merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen