Ga naar inhoud


Geen ontvangst van een aantal comm zenders meer op car tv regio den haag


renzie

Aanbevolen berichten

ik heb sinds gisteren geen ontvangst meer van rtl5,5,7, net5,animal planet,cnn,nbc/ngc en sbs 6. de rest ontvang ik wel. ik heb car tv (hirschmann 2nd gen) in de auto. ik heb hem terug gezet naar de fabrieksinstellingen en opnieuw laten inlezen maar het maakt niks uit. Iemand enig idee wat er speelt?

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja, ik heb wel veronica, rtl8, discovery, eurosport, spice platinum, nickelodeon. Ik ben er via deze site http://home.planet.nl/~ploe2070/fmtv/dvbt/digitenne-kpntv.html achter gekomen dat ik uitsluitend bouquqet 1 en 4 ontvang. de kanalen die ik mis zitten in bouquet 3 en 4. Zijn de frequenties van deze 2 bouquetten soms gewijzigd in de afgelopen periode?

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ligt niet aan jou Renzie.

 

Ik heb dan wel geen abonnement, maar de Digitenne-signalen zijn hier in Zoetermeer heel matig.

De zenders waar jij geen beeld meer op hebt zijn momenteel zelfs zwak bij mij.

 

De publieke transponder ontvang ik veel beter uit Rotterdam (kanaal 21) en zelfs TV Utrecht (kanaal 50) is hier zeer goed te ontvangen.

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ik heb ook geen beeld als ik in utrecht of rotterdam rij, het is niet alleen in zoetermeer. maandag had ik nog rtl 7 in zoetermeer en ben naar maassluis gereden. de gehele route beeld gehad. vanaf dinsdag begon het gezeik.

 

renzie.

 

 

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben er uit. ik heb de "oude" frequenties handmatig verwijderd en de kanaalnrs en frequenties die ik mis ook weer handmatig toegevoegd en nu werkt het. ik moet idd een software update hebben met een goede transponder database.

 

renzie

3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h ,  Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC,  Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...