Gast bambost Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 ik heb nu de maxplus waar ik heel blij mee ben maar aangezien ik geen kabel meer heb is het jammer dat je niet naar bvb vt4 kan kijken en op kanaal2 iets opnemen. dus denk ik dat ik ga voor 1 met harddisk en dubbele ontvanger. welke ontvangers zijn goed om te werken met tv-vlaanderen kaart en ook de diablo module moet erin kunnen en ook werken. heb nu een schotel van 88cm met diseqc motor en enkele 0.2db lmb. wat kan ik best doen(schotel en motor weg en multivisionschotel kopen?)en voor de ontvanger 1 hd of gewone kopen? de verkoper waar ik vroeger ging sprak van gewone ontvanger met hardeschijf 400 en een hd 800... maar aangezien hij voor motor 100euro rekent(op net 59) en voor cas3 van doulabs 180 wordt het tijd iemand anders te zoeken denk ik. dus graag jullie raad hier voor. wil wel een decoder die geen probleem geeft met tvv.
Gerdy Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Origineel bericht van: ssz heb mail gestuurd Het doel van een discussieforum is om anderen te helpen met zinvolle en waardevolle raadgevingen. Als iemand een probleem heeft en om raad vraagt kan deze raad even goed anderen dienen. Daarom is het wat vreemd om een antwoord per mail te sturen... Of... mogen andere lezers niet weten wat je voorsteld? Gerdy
Gast ssz Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 heb een paar links van web-site van sat winkels ge e-maild wilde zeker niet de reclame regels overtreden als dit anders over kwam sorry
ranico Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Raad of advies geven voor een aankoop van een ontvanger/schotel is niet evident. Het blijft voor ieder een persoonlijke keuze (budget, extra features, ...) Ik heb onlangs gekozen voor een multi-sat schotel (T90) voorlopige 4 sats. Waarom ? Ik ben nogal een zapper. En nu met een switch zie ik geen zichtbare vershillen met schakeltijden tussen verschillende sats. De ontvanger die ik heb aangeschaft was ook op aanraden. Een dreambox, en tot op dit moment nog geen spijt van gehad. Ik hou van dit open systeen. (vb. opnames kan je rechtsteeks vanop je pC bewerken). Ondanks deze maar 1 tuner heeft, kan ik wel vt4 zien en Kanaal 2 bekijken (vermits deze opdezelfde transponder zitten). Velen zullen zeggen, het is een hobby box, maar bij mij thuis wordt dit als een gewone ontvanger gebruikt die vrij gebruiksvriendelijk is. DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)Synology DS214+
thierry Geplaatst: 2 februari 2008 Geplaatst: 2 februari 2008 Je kan er misschien eens over nadenken om dan direct een hd ontvanger aan te schaffen met twintuner. Ik wacht persoonlijk op de Dm8000 daar die 4 kaartlezers en 2Ci modules gaat hebben maar het duurt wel echt lang vind ik dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver telenet abbo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen