Ga naar inhoud


Spaanse zender TVE werkt niet goed


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Sinds de transponderwisseling krijg ik de spaanse zender TVE niet goed meer door op m'n DSB-2000 SECA receiver. Ik heb de kanalen opnieuw ingelezen, echter het beeld op TVE blijft constant stilstaan.<BR>Op een Humax F1 heb ik een soortgelijk probleem (op een geheel andere buitenopstelling), dit apparaat geeft flinke blokken in beeld bij TVE (geen fatsoenlijk beeld dus), terwijl een IRCI-5400 wel perfect werkt..<BR>Heeft TVE iets aan de uitzendnorm veranderd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik neem aan dat je TVE op de Hotbird bedoeld.<BR>Deze zijn, behalve het kanaal "TVE Internacional Asia-Africa", allemaal FTA.<P>Heb je de juiste instellingen voor deze transponder staan : 11785H 27500 3/4<P>Zowel met de Echostar D2510IPVI en de Nokia 9500s heb ik hier geen problemen met ontvangst van TVE.<P>Succes<P>Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Groenteboer, Ik heb dezelfde problemen met mijn Humax F1VACI, helaas.<BR>Op mijn Humax 5400 prima beeld.<BR>Ik vermoed dat het komt omdat de uitzendnorm niet helemaal DVB conform is. De 5400 is hier kennelijk veel toleranter.<BR>Ik zal een email aan TVE sturen en het probleem voordragen. Ben benieuwd of daarop ook antwoord komt. En hou je op de hoogte.<P>Groet frown.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...