Ga naar inhoud


Ik zoek de naam van een lied ( of van de band )


Gast hagar

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ken maar 1 nummer die dit heeft zoals jij vermeld is laatste track laserdance cd komt uit rotjeknor smile Maar ben bang dat dit het niet is en tja ben ook geen trance fan en is ook eigenlijk niet uit de 80´s.

 

Ik ben een italo dance freak en import freak uit de 80´s je weet wel die maxi´s met het beruchte stempeltje import genaamd.

 

http://www.radiostaddenhaag.nl/ Luisterd u maar eens smile

 

En ook deze http://www.hurricanefm.nl/

 

din daa daa is daar ook bekend om geworden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@Penthe : yessssssssssssss ... ik heb hem gevonden ! smile

 

 

 

hier ben ik een jaar of 15 geleden vaak van uit me plaat gegaan (lol) met wat geestveruimende middelen uiteraard ....

valt voor de meesten onder ons (hiero op s4a) wellicht wat tegen maar toendertijd .... goeie ouwuh tijd, jeugdsentiment, hoe je het noemen wilt smile

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ja, merde, echt wel goed... vooral met middelen. :D

 

deze nog iets beter:

 

ook de Jam & Spoon remix was erg goed, daar duurde de opbouw van de song eeuwig lang...

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn zoon heeft een telefoontje, je laat hem even een fragmentje horen, en 1 minuut later weet je welk nummer je hoort. Ongelofelijk. Zo ben ik jaren op zoek geweest naar een nummer die ik gehoord had in een discotheek in Spanje. Bandje gekocht daar, had dus wel een slechte opname. Maar geen titel of artiest. Vind hij uit dat het dit nummer is..

http://nl.youtube.com/watch?v=4XoRzsB1aR4

Als iemand dit nummer overigens in goede kwaliteit heeft, hou ik me aanbevolen. Kan hem nergens downloaden, ook nog nooit in NL gehoord.

Leuk dit, er zijn dus meer mensen die jaren zoeken naar nummers.

Amiko + Philips 8121, Gibertini 1.25 draaibaar en triax 88, A1,2,3..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dit is een echte klasieker.. Eén van de aller eerste house platen nog voor de ibiza amnesia sound. Nog gemaakt op een uit de begin tachtiger jaren Roland 707. De echte saaie maar prachtige opkomende house periode met mister fingers voor de kenners onder ons..... laugh Was ook een goeie voor de stimulerende middeltjes, als je begrijpt wat ik bedoel......

 

http://www.youtube.com/watch?v=MecVgaVMv0I&feature=related

 

Leuke trhead dit, stond trouwens wel verbaasd dat dit op youtube uberhaupt te vinden was.... smile

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit nummer had ik op aantal cd´s in verschillende versies maar deze vorig jaar allemaal weg gegeven omdat het geen muziek is maar lawaai smile Als ex dj had ik het allemaal wel in mijn bezit. Heb nu van de 8000 daarom ook nog maar zo´n 800 cd´s over en daarvan gaat de helft ook nog weg, enkel alle maxi´s van de 80´s op de ouderwetse draaitafel blijven in mijn bezit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al deze dus ook nog orgineel op vinyl, zijn erg veel geld waard en gaan dus ook niet weg. Heb helaas wgens tijd gebrek mijn Technics'en SL1200 MKII nog niet wederopgesteld. Heb uit mijn profesionele DJ periode dus ook nog zo'n kleine 5000 maxi's op vinyl waaronder echte collector items zitten zoals de orinele let op,.. 33 toeren maxi van I feel love - Donna Summer op het columbian records label = GELD WAARD en zo nog heel veel meer.

 

Ook nog een heel arsenaal aan vinyl van DMC (Disco Mix Club) waar je toen der tijd alleen als profesioneel DJ lid van kon worden en iedere maand remixen en speciale radio en discotheek versies van opgestuurd kreeg... mooie tijd

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een oud DJ, maar voor de tijd van de maxi's. Heb wel nog zo'n 3000 singles, en 1000 lp's want daar deed je het vroeger mee. Trouwens die maxi van Donna Summer heb ik ook denk ik, maar alles ligt in Nederland.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn numark mixer en de sl1200´s verkocht voor ik naar Spanje vertrok.

 

Ik was ook lid van DMC en ontving elke maand een album met remixen en een dance magazine met het laatste nieuws en nieuwe snufjes. Dta is ondertussen al weer 10 jaar geleden maar wel een gouden tijd.

 

Heb idd ook een hele rits aan maxi´s die veel geld waard zijn en deze zijn nog altijd in Nederland bewaakt door mijn broertje smile

 

Logisch dat ik ook wist wat de topic starter zocht din da da heb ik ook vinyl maxi, maar dat hou je toch wel als je een jaren 80 freak bent!

 

Voor nu al bekend 3 (ex)dj´s op het forum die allemaal naar Spanje vertrokken zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het enige wat ik op vinyl heb is de nieuwe Shadow of the day van Linkin park, en een hele boel oude platen van mijn oma.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...