Ome Merde Geplaatst: 30 januari 2008 Geplaatst: 30 januari 2008 zie onderwerp loopt dit een beetje ? merDe deze ruimte is te huur
Tonskidutch Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 misschien loopt het, maar wat is PDC? power dlan controler post distress condition pavement delubrication contract poedbal dagelijkse competitie???? god weet het, maar ik begrijp noppes van die afkortingen. cheers Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Ome Merde Geplaatst: 31 januari 2008 Auteur Geplaatst: 31 januari 2008 Primaire Domein Controller merDe deze ruimte is te huur
Tonskidutch Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 ah, had ik al eens gelezen op deze site is echter al een oudje, en niet erg duidelijk mbt succes cheers Nothing Compares 2U Jimmy Scott
polle58 Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 staat hier wel uitgelegd, of het goed werkt weet ik niet: http://www.nslu2-linux.org/wiki/OpenSlug/GettingStartedWithSamba
Ome Merde Geplaatst: 3 februari 2008 Auteur Geplaatst: 3 februari 2008 vandeweek ga ik het eens proberen. ik post mijn bevindgen (en vragen ) hier wel ff bedankt voor de links! merDe deze ruimte is te huur
Tonskidutch Geplaatst: 5 februari 2008 Geplaatst: 5 februari 2008 was weer eens mede aan het speuren naar leuke opties die de NSLU2 aankan dan is LDAP eerder een heel haalbare kaart voor dat mini servertje LDAP staat voor Lightweight Directory Access Protocol. maar ook PDC komt vaker voor zoek maar eens op PDC op de link-pagina cheers Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Fredo Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 na een paar dagen moet je nu toch iets meer weten vertel eens ik zal mijn nas mee brengen dan kun je dat de 6e laten zien Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Ome Merde Geplaatst: 24 februari 2008 Auteur Geplaatst: 24 februari 2008 ik ben er eerlijk gezegd nog niet aan toe gekomen (druk druk druk kater druk druk druk ) merDe deze ruimte is te huur
Zilverster Geplaatst: 29 februari 2008 Geplaatst: 29 februari 2008 @Fredo, OFF TOPIC Citaat: na een paar dagen moet je nu toch iets meer weten vertel eens ik zal mijn nas mee brengen dan kun je dat de 6e laten zien Ik zat eerst te denken aan Maart, maar na even verder kijken dan mijn neus lang is kom ik uit op April, kan dat kloppen , gr. Zilverster. ON TOPIC You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen