Gast ckoelewijn Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 als ik naar bijv. naar rtl4 zit te kijken en ik kijk in de epg wat er op bijv. sbs6 is, dan springt het kleine schermpje in de epg over naar sbs6 en blijft hij niet op rtl4 staan. is hier iets aan te doen?
RS2000 Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Is volgens mij niets aan te doen, die Samsungs van mij doen dat i.i.g. ook. Zal denk ik wel komen omdat de EPG informatie per kanaal of boeket verzonden wordt.
Gast jacoboot Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 niet alleen samsung de topfield doet het ook
Gast janbemel Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Ik zal het sterker vertellen: Ik heb tot nu toe nog geen enkele DVB-T-ontvanger gezien die het anders doet. Ik betwijfel ook of het wel zo valt te maken dat de ontvanger één kanaal/zender ontvangt voor de gewone programmadoorgifte, terwijl hij op hetzelfde ogenblik een ander kanaal of andere zender ontvangt alleen voor de EPG-info.
EdjeKroketje Geplaatst: 1 februari 2008 Geplaatst: 1 februari 2008 Misschien iets voor de PVR;) die heeft immers 2 tuners aanboord.
robbo Geplaatst: 5 februari 2008 Geplaatst: 5 februari 2008 Mijn dreambox 500 heeft er geen last van. Ik kan van alle zenders info opvragen zonder dat hij van kanaal veranderd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen