Ga naar inhoud


Etalagekanaal?


Gast satfreak07

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: satfreak07
Is er al bekend wat er morgen zal uitzenden op het etalagekanaal?

De komende maanden zijn de onderstaande zenders te zien op het Etalagekanaal:
• Februari: Discovery Civilization
• Maart: NostalgieNet
• April: AT5

"Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"

Link naar reactie
Delen op andere sites

TVV kan geen zenders doorgeven welke CD niet doorgeeft hé,

en voor 3.99 kan je het nog niet echt goed vinden,

maar dat zal ooit wel eens beteren hé.

afwachten dus.

al zijn er een paar zenders leuk.

etalagekanaal is niet zo interresant.

 

Origineel bericht van: TVVKE
ale het aanbod blijft dus zwak, van de mooie woorden van tvv blijkt niets in huis te komen

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als TVV nu eens E! Entertainment, Discovery Civilization en The History Channel permanent in het thema-pakket zou opnemen, ben ik zelfs bereid om daar €3,99 extra voor te betalen.

 

Maar met het huidige aanbod betaal ik zelfs geen €0,01 extra!

 

Echt niet goed bezig TVV! En wanneer komt HDTV nou????

 

Mijn vader kijkt al sinds december 2007 24 x 7 naar films in 1080i en Dolby Digital 5.1 via zijn Telenet HD Digicorder en dat voor slechts €5 extra per maand (Prime One HD optie) bovenop zijn 'Docu & Lifestyle' pakket van €5,95/maand dat ik zelf ook héél erg interessant vind (Discovery Civilisation, Discovery Science, Discovery Travel & Living, Animal Planet, The History Channel, Fashion TV, Star!, BBC Prime, Al Jazeera English, Zone Club).

 

Waarom kan TVV niet met iets gelijkaardigs op de markt komen?

Is dat nou zo moeilijk?????

Dreambox DM800, Triax TDS 110

Triax Multiblock met 4 x Smart Titanium TSX Single (13E, 19,2E, 23,5E en 28,2E)

TV Vlaanderen TopPakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

wacht af tot april voor het HD pakket,

en het franse pakket zou volledig in MPEG4 uitgezonden worden,

zitten ook HD zenders bij ;-)

in maart weten we meer,denk wel als er een filmkanaal bijzit dat daar ook engelse sound zal doorgeprikt worden,

allee ja,dat hoop ik.

 

en die zenders op prime zijn niet zo echt HD hoor,

de filmzenders op prime zijn geupscalde beelden van SD,

de sportzenders ook.

maar voor de rest heeft die voor z'n 5€ een NGC HD en exqi een zender die herhaald van herhalingen,en herhalingen.

echt geen 5€ waard dus ;-)

 

Origineel bericht van: fico99
Als TVV nu eens E! Entertainment, Discovery Civilization en The History Channel permanent in het thema-pakket zou opnemen, ben ik zelfs bereid om daar €3,99 extra voor te betalen.

 

Maar met het huidige aanbod betaal ik zelfs geen €0,01 extra!

 

Echt niet goed bezig TVV! En wanneer komt HDTV nou????

 

Mijn vader kijkt al sinds december 2007 24 x 7 naar films in 1080i en Dolby Digital 5.1 via zijn Telenet HD Digicorder en dat voor slechts €5 extra per maand bovenop zijn 'documentair' thema pakket van €5/maand.

 

Waarom kan TVV niet met iets gelijkaardigs op de markt komen?

Is dat nou zo moeilijk?????

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij het afsluiten van een abo op het thema pakket tussen 1 februari en 31 maart betaal het eerste jaar maar 1.99 euro

 

voor 1.99 euro wil ik het wel pakken en hopen dat er in de toekomst beter zenders bij komen

 

deze mail kreeg ik vandaag van tvv

 

 

Blijf ook in de toekomst het Themapakket ontvangen!

 

 

Geachte,

 

De inschrijvingen voor de gratis ontvangst van het nieuwe Themapakket worden afgesloten op 31 januari, en u bent één van de gelukkigen die van de actie heeft kunnen genieten. Tot 29 februari kijkt u dus nog geheel kosteloos naar onze themazenders. Wenst u deze ook daarna te behouden, dan dient u een volwaardig abonnement op dit pakket aan te gaan.

 

Het abonnement op het Themapakket kost 3,99 euro per maand (incl. BTW). Wie hierop intekent tussen 1 februari en 31 maart betaalt het eerste jaar echter niet meer dan 1,99 euro per maand (incl. BTW)!

 

 

 

Schrijf u nu reeds in op het Themapakket !

 

Wij hebben nu een speciale webpagina aangemaakt waarop u uw gratis ontvangst van het Themapakket kan verlengen met een abonnement aan deze sterk gereduceerde prijs. Surf dus meteen naar onze website om te profiteren van dit fantastische aanbod. Op die manier blijft u ook na 29 februari onze themazenders ontvangen zonder onderbreking van het signaal.

 

Heeft u naast het Themapakket verder nog steeds alleen maar het Basispakket? Vergeet dan niet dat u dit via de optie “Mijn TV VLAANDEREN” op onze website kan opwaarderen tot een Pluspakket. Op die manier ontvangt u voor nog geen 16 euro per maand alle zenders uit ons ruime aanbod!

 

Let op: in onze algemene nieuwsbrief over deze actie staat vermeld dat u zich ook op het Themapakket kan abonneren via de optie “Mijn TV VLAANDEREN”. Voor wie de themazenders momenteel nog gratis ontvangt, gaat dit tot 29 februari echter enkel maar via onze speciale webpagina www.tv-vlaanderen.be/proefkijker_themapakket. Pas na 29 februari kan ook u een abonnement nemen op het Themapakket via “Mijn TV VLAANDEREN”.

 

Mocht u hier verder nog vragen over hebben, dan kan u daarmee steeds terecht op onze consumentenlijn op het nummer 02 / 403 03 33. Ondertussen wensen wij u nog veel plezier met ons Themapakket, in februari en ook voor de rest van het jaar!

 

 

 

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

 

De TV VLAANDEREN Klantendienst

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe zit het nu eigenlijk,

ik heb het ook sinds de eerste dag dat themapakket en nog tot einde februari,

en nu al sturen ze een brief voor een abbo te nemen,

rare situatie,

het is nog een paar weken gratis en ze sturen het nu al,

gaat dan de betaling ook pas in vanaf begin maart of vanaf dat men de overeenkomst aangaat.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je naar die pagina gaat, kom je dit tegen:

 

"Ja, ik wens vanaf 1 maart 2008 een abonnement aan te gaan op Themapakket van 3,99 euro per maand (incl. BTW), waarvoor ik gedurende het eerste abonnementsjaar slechts 1,99 euro per maand (incl. BTW) dien te betalen. Ik ben er van op de hoogte dat er hiermee op 1 maart een nieuwe abonnementsjaar ingaat voor alle pakketten op alle smartcards van dit abonnement, en dat dit mij zal worden gefactureerd volgens de door mij gekozen betalingswijze (cf. Artikel 3 van onze Algemene Verkoopsvoorwaarden)."

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satfreak07

Zouden ze niet beter eerst hun pakket optimaliseren voor ze praten van abbo's te nemen daarop. Tenslotte we wachten nog altijd op vitaliteit waarmee ze al maanden van praten!

Ik wacht nog af tot ze HD lanceren en naar gelang dat aanbod zal ik zien om een abbo te nemen .

Ik sta op punt om een HD ontvanger te kopen maar het kan ook een

kabelHD ontvanger zijn .

We zullen zien bij TVV is er tegen half 2008 geen treffelijk aanbod dan ga ik terug naar de kabel(Indi).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...