Ga naar inhoud


Uitzending Deep Throat is publiciteits-stunt!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Psychosammie
Er was toen flink wat ophef over al weet ik niet meer precies waarom.


Dat had ook niks met de film te maken en nu nog niet denk ik (lees: hoop ik). Het gaat er om dat de hoofdrolspeelster (in hoeverre je zoiets een rol kunt noemen) door haar man werd gedwongen om te 'acteren' in die film onder bedreiging van geweld. Dat is de reden van de ophef.

Vergelijk het maar met wat ze tegenwoordig een loverboy noemen, als ik populistisch zou willen zijn (die term werkt op veel mensen als een rooie lap) zou ik die kerel zo noemen.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou, mijn vrouw en ik hadden met onze 34 jaar beide de film nog nooit gezien (erg he?) dus we hebben gisterenavond de film maar eens gedownload om deze lancune in onze culterele opvoeding op te vullen.

 

Nou, ehm... Schokkend was de film in ieder geval niet. Laat dat duidelijk zijn. Geil er van worden konden we ook niet echt. Lachen? Soms wel ja. De muziek was verder ook erg fout!

 

Nou ja, weer een uurtje fun gehad gisteren avond smile

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk vind ik deze ophef meer terecht, als de ophef van de film van wilders( als die al bestaat ) .

ik ben gek op sex vooral als ik er zelf iets mee te maken heb, maar ik erger mij dood aan die stomme sex reclames, en ik ben ook van mening dat de regionale zenders geen sex films hoeven uit te zenden. ook al krijgen ze daarvan een brok in hun keel.

 

Laten we de tv leuk houden vergeet niet dat de kinderen in nederland ook tot 12 uur achter de buis zitten.

laten ze maar eens zorgen dat er op normale tijden mooie films te zien zijn.

men probeerd de mensen tegenwoordig zo lang mogenlijk voor de buis te houden, gevolgen zijn dat mensen te weinig slapen te laat op het werk komen en een mindere kwaliteit werk leveren.

 

groet cobes

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cobes
vergeet niet dat de kinderen in nederland ook tot 12 uur achter de buis zitten.


Nou, mijn kinderen gaan om 20:00 uur naar bed hoor.
Als er "kinderen" zijn die om 12 uur nog tv kijken zijn ze volwassen genoeg voor sex.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...