Ga naar inhoud


[7025+] Hoe flash erase uitvoeren?


Lutz

Aanbevolen berichten

wat met openembedded images wel kan, is ipk pakketten installeren op compactflash of harddisk.

Die komen dan in /media/cf/usr of /media/hdd/usr terecht.

 

Die zou je kunnen wissen voordat je flasht (of daarna)

 

Maar in de praktijk zullen pakketten die op hdd of cf geinstalleerd kunnen worden nooit voor problemen zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


tja, dan zal het verbeelding (tis ook alweer ruim een maand geleden) zijn dat na een firmware update de "oude" zenderlijst in beeld komen.

zelfs een cam actualiseren of de CCcam.cfg hoeft niet....

Ik hou het nogmaals op de factory reset. Baat het niet, schaden doet het ook niet.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

ik heb eerst met dreamup mijn dmm image teruggezet met als gevolg dat mijn favorietenlijst was verdwenen. Dan heb ik de harde schijf geformatteerd. Dan heb ik via webinterface het image van PLI teruggezet en ineens was mijn zenderlijst weer terug! Ik heb dan deze overschreven met mijn probleem is opgelost. Soms wordt er nog vermeld, nadat je je dreambox via de beneden toets tijdens het opstarten in de stop mode hebt gezet, dat je ze dan via de naar boven toets kan wissen, maar dat lijkt alleen het geval voor niet enigma2 boxen.

 

In ieder geval bedankt voor het meedenken,

groeten,

....Lutz

De ultra geheime telefoon: twee lege blikken erwtensoep en 10m touwtje ...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...