Gast D-box Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 Ik keek net op de King bij "Laatste beelden en veranderingen", en zag travel channel bovenaan staan op 11550V, 27500, 7/8. Dus ging ik die freq inlezen op mijn D-box; Tot mijn verbazing zag ik een hele hoop Russische stns op boven vermelde freq. Loop ik nou zo achter? Dit wist ik echt niet. Groetjes, Tom. P.s. ivm de storm van vandaag raad ik jullie aan om alleen te kijken als je een goede motor of polarmount hebt want momenteel vangt je schotel als je m draait naar 45E veel wind!
de vrije fries Geplaatst: 31 januari 2008 Geplaatst: 31 januari 2008 hoi, dit pakket van russian tv time is gestart op 24 december 2007 met 3 zenders. bijne elke week komt er een zender bij. volgens de website wordt het totaal aantal 30. www.rustvtime.com groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Gast Jani 1 Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Ze zijn ook al met codeertests bezig dus zal wel een keer met FTA gedaan zijn. Signaal is erg sterk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen